Интернет магазин цветов "Флориум" відгуки
з оцінкою «Нормально»

Київ, ул. Новомостицкая 2Б оф 39
Відгуки клієнтів та користувачів
Интернет магазин цветов "Флориум"
2.8 5
15 відгуків / 37859 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

УРОКИ СЕЗОНУ ВЕСНА 2021

ЛАРИСА ЛАРИСА 23 травня, 2021 год
Підсумовуючи свої два попередні відгуки-звернення (від 25 і 29 квітня), хочу повідомити наступне:
Свої півонії в кількості 16 штук вдалось отримати 9 травня 21р. Півонії в кількості 20 шт. замовила в перші дні відкриття весняного сезону - 23 грудня 2020р.
Чому замовила на самому початку сезону і за максимальними цінами, тобто без значних знижок?... Читати відгук
Підсумовуючи свої два попередні відгуки-звернення (від 25 і 29 квітня), хочу повідомити наступне:
Свої півонії в кількості 16 штук вдалось отримати 9 травня 21р. Півонії в кількості 20 шт. замовила в перші дні відкриття весняного сезону - 23 грудня 2020р.
Чому замовила на самому початку сезону і за максимальними цінами, тобто без значних знижок? Бо розраховувала на вибір із найширшого асортименту, а також на отримання замовлення в першу чергу (і це головне!). Бо розуміла, що півонії, щоб добре прижились при посадці навесні, - потрібно висадити якомога раніше, тобто одразу після танення снігу в холодний грунт. Бо тільки в холодному грунті (при так званому “холодному старті”) півонії здатні утворювати на кореневищах всмоктуючі білі корінці, які відростаючи паралельно із проростанням бруньок, живитимуть рослину і забезпечать їй нормальний розвиток. В іншому ж випадку бруньки проростуть, але для свого росту висмокчуть із невкоріненого кореневища всі поживні запаси. І тоді можливі два сценарії: 1) за неналежного догляду - рослина гине, 2) за належного догляду – випускає маленьке коротке стебло і чекає осінніх холодів для вкорінення, тобто отримуємо втрачений рік.
В результаті маю наступне:
- Щодо максимального асортименту
Із запропонованих до продажу та вибраних мною 20-ти сортів – отримано тільки 16 ( причому про відсутність 3-х із них дізналась раніше, а 4-го (RED MAGIC) – в якості сюрпризу при отриманні посилки);

- Щодо черговості виконання замовлення
Все відбулось із точністю до навпаки – грудневе замовлення 20 року Флоріум виконав в саму останню чергу, тобто навіть після виконання останніх розпродажних травневих;

- Щодо якості посадкового матеріалу
Очікувала на належно збережені кореневища з непророслими бруньками. Дізнавшись про затримки із відправленням замовлень, закупила 10-ти літрові контейнери , в які планувала висадити кореневища та витримати їх при низьких температурах, щоб забезпечити їм такий важливий ”холодний старт”. Але, на жаль, отримала в переважній більшості не бруньки на коренях, а паростки довжиною до 10 см. Тобто втрачений рік, про який я писала раніше, мені було забезпечено.
Частково гнилим було тільки 1 кореневище і це дурниця.

- Щодо вартості посадкового матеріалу
Не дивлячись на виконання мого замовлення в найпізніші терміни, тобто після виконання розпродажних замовлень, а також гіршу від розпродажних півоній якість, ціна рослин, яку я сплатила, залишилась попередньою.
Флоріум чудово знає, що несприятливі погодні умови для своєчасного виконання контракту на поставку товару це не тільки проблеми покупця, це також головна біль постачальника, бо будь-який контракт передбачає сплату штрафів за недотримання термінів. І, вважаю,що від нідерландської сторони компенсація мала бути витребувана.
В накладній із моєї посилки, що містить перелік відправлених рослин та їх вартість, я в день її отримання вписала розпродажну ціну на дані сорти, за якою вони були розпродані ще до виконання мого замовлення. Різниця є істотною.
І я буду не проти відновлення хоч якоїсь частки справедливості, тобто компенсації різниці.
Фото пророслих кореневищ та накладної із варіантами цін прикріплюю.

Затратила багато часу на даний відгук, бо дуже сподіваюсь на глибокий аналіз з боку адміністрації інтернет-магазину щодо даної ситуації, якої ніколи не було в минулому та яка не має бути допущена в наступних сезонах. Ви надто багато значите для садівників, городників, а особливо – любителів квітів.
Глибоко переконана, що великий позитивний досвід роботи ФЛОРІУМА а також високий ступінь порядності його засновників свідчить про те, що з надто значними викликами прийшлось зіштовхнутись в поточному сезоні.
Интернет магазин цветов Флориум - УРОКИ СЕЗОНУ ВЕСНА 2021 Интернет магазин цветов Флориум - УРОКИ СЕЗОНУ ВЕСНА 2021 Дай Бог нам всім їх уникнення в майбутньому.
Переваги:
  1. найбільший в Україні асортимент
  2. бездоганна робота в минулі періоди
Недоліки:
  1. описано у відгуку
Дякуємо за відгук! Ми з Вами зв'яжемося стосовно Вашого звернення. Показати 2 відповіді

Незадоволення , пропозиції і вдячність.

Нина Марко Нина Марко 21 травня, 2021 год
Шановні пані і панове, працівники Флоріум! Як ви себе так любите хвалити, так і поводьтесь відповідально. На телефонні звінки не відповідаєте, не перезвонюєте, в онлайн чаті не читаєте і не відповідаєте. Зробила два замовлення і обидва рази не отримала задоволення. Перше чекала 2 місяці. Із 4 цибулин Амарілісу 2 хороші, 2 хворі (лікувала, вихожувала) Добре що живі. Друге замовлення, хотіла... Читати відгук Шановні пані і панове, працівники Флоріум! Як ви себе так любите хвалити, так і поводьтесь відповідально. На телефонні звінки не відповідаєте, не перезвонюєте, в онлайн чаті не читаєте і не відповідаєте. Зробила два замовлення і обидва рази не отримала задоволення. Перше чекала 2 місяці. Із 4 цибулин Амарілісу 2 хороші, 2 хворі (лікувала, вихожувала) Добре що живі. Друге замовлення, хотіла добавить добриво і рослини, писала в чаті, звонила, ніхто того не читав. Дві цибулини одна хороша, другої половину зрізала , але ще жива. Ви робите відправку Новою або Укр почтою , одна страшенно дорога, а про другу довго чекать. Є інші такі як Джастін, не дорого і дуже швидко. Купувати у вас по розпродажі рослини і платити за сумнівний товар стільки за доставку, пропадає бажання купувати. Вдячна за великий вибір і за пересорт, мені повезло. Купувала Гістріп , отримала когось дуже гарного.Це фото моїх Гістріп і Танцююча Королева. Интернет магазин цветов Флориум - Незадоволення , пропозиції і вдячність. Интернет магазин цветов Флориум - Незадоволення , пропозиції і вдячність. Интернет магазин цветов Флориум - Незадоволення , пропозиції і вдячність. Интернет магазин цветов Флориум - Незадоволення , пропозиції і вдячність.
Переваги:
  1. Великий вибір, чудові сорти , гарна реклама, легко оформить замовлення.
Недоліки:
  1. Не відповідають на дзвінки, нема зв'язку в чаті , не дуже здорові рослини і дуже дорога доставка.
Дякуємо за відгук! Обов'язково приймемо до уваги всі Ваші зауваження та докладемо максимум зусиль, щоб надалі такі помилки не траплялися. По всіх питаннях та скаргах можна звертатися у наш вайбер: 095-480-29-65.

Вопрос о заказе

Ольга Ольга 16 травня, 2021 год
Шановні!
Моя думка про вас міняється в гіршу сторону.
Замовлення 200589786 від 17 березня.
Майже червень...
Штаюра О.П.
Приносимо свої вибачення за очікування!
На жаль, в цьому сезоні через погодні умови у нас були затримки із постачанням рослин із Нідерландів. Це спричинило перевантаженість складу в даний момент. Наш менеджер з Вами зв'яжеться.

заказ 100301512

Олександр Олександр 31 березня, 2021 год
Просьба, в связи с отсутствием в Южноукраинске до 18 апреля по семейным обстоятельствам, просьба выслать заказ 100301512 после 18 апреля 2021г.
Дякуємо, що попередили! Записали відправку Вашого замовлення з 19-го квітня.

Качество товара оценить пока не могу, качество обслуживания на 2

Гость Гость 9 лютого, 2021 год
В декабре заказывала семена цветов. Всё пришло, нареканий не имею. В январе и феврале сделала три заказа на общую сумму 1300 грн. Есть вопросы по оплате и комплектации заказа, но... Менеджеры не перезванивают, по указанным на сайте номерам телефона трубку не берут, в Вайбере и Телеграмме не отвечают. Теперь сижу и думаю, получу ли я свой заказ весной или останусь... Читати відгук В декабре заказывала семена цветов. Всё пришло, нареканий не имею. В январе и феврале сделала три заказа на общую сумму 1300 грн. Есть вопросы по оплате и комплектации заказа, но... Менеджеры не перезванивают, по указанным на сайте номерам телефона трубку не берут, в Вайбере и Телеграмме не отвечают. Теперь сижу и думаю, получу ли я свой заказ весной или останусь без цветов...
Переваги:
  1. Большой выбор растений
Недоліки:
  1. Обратной связи нет никакой, сплошная интрига и загадочность
1 згоден
Приносимо вибачення за тимчасові незручності зі зв'язком! У зв'язку з погодніми умовами у нашій області вже дві доби проблеми з подачею електроенергії, ведуться ремонтні роботи. Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення і наш менеджер з Вами зв'яжеться. Дякуємо за розуміння!

Мучнистая роса на флоксах

Анна Анна 17 вересня, 2020 год
Заказывала флоксы,сальвии и лилии.Все пришло очень быстро,даже до начала оговоренной отправки.Все. хорошо упаковано,комплектация полная.Лилии нормальные.А флоксы 5 из 7 штук были с мучнистой росой.Возможно заболели в дороге,т.к. был очень влажный субстрат.Когда нажимаешь-прямо сочилась вода.Зачем так мочить,ведь Новая почта быстро доставляет?У сальвий тоже были подгнившие листики .Получается растение на время дороги-несколько дней находится в очень влажной среде.Флоксы я обрезала пораженные листики,обработала... Читати відгук Заказывала флоксы,сальвии и лилии.Все пришло очень быстро,даже до начала оговоренной отправки.Все. хорошо упаковано,комплектация полная.Лилии нормальные.А флоксы 5 из 7 штук были с мучнистой росой.Возможно заболели в дороге,т.к. был очень влажный субстрат.Когда нажимаешь-прямо сочилась вода.Зачем так мочить,ведь Новая почта быстро доставляет?У сальвий тоже были подгнившие листики .Получается растение на время дороги-несколько дней находится в очень влажной среде.Флоксы я обрезала пораженные листики,обработала фунгицидом,посадила.Надеюсь,выживут, но было их очень жалко.Весной я заказывала георгины,был пересорт,два клубня Зингера, а заказывала все разные,один вообще не дал ростков( из 7 )шт.
Переваги:
  1. Большой ассортимент,работа с клиентами
Недоліки:
  1. Не всегда хорошее качество посадочного материала,пересорт
Приносимо вибачення! Обов'язково приймемо до уваги Ваші зауваження. У нас діє гарантія на весь асортимент протягом 3-х років: https://florium.ua/ua/quality/, тому якщо Ви отримали товар в поганому стані або рослина не відповідає замовленому сорту, потрібно відправити лист із фото на нашу е-пошту [email protected] для вирішення питання стосовно компенсації.
Ваше звернення буде вирішене в найкоротші терміни та зручним для Вас способом.

надеюсь что случайность

ессе ессе 6 червня, 2020 год
вот что зацвело а заказывала Гелиантемум Ben Heckla
Переваги:
  1. все вовремя и растения качественные
Недоліки:
  1. не соответствие указанному сорту
Приносимо вибачення! Обов'язково буде вирішене питання з приводу компенсації. Вкажіть будь ласка номер Вашого замовлення.

Заміна цибулин амараліса

Гость Гость 22 травня, 2020 год
Добрий день!Отримала заміну цибулин.Вони гарні і великі як в каталозі.Буду замовляти ще.Але хочу, щоб все було гарне і якісне з першого разу замовлення. Дякую, ви добросовісні продавці.
Переваги:
  1. Відреаговано швидко
Дякуємо за довіру! Будемо раді подальшій співпраці!

Приятно Удивлен

Сичкарь А.И. Сичкарь А.И. 8 травня, 2020 год
Прошло 3 минуты- и звонок на линии. Уточняют адрес. Ну просто заглядение.А без кляузы можно ли работать?
Приносимо вибачення за тимчасові незручності зі зв'язком! Зараз у нас сезон масових відправок, тому всі лінії перевантажені.

среднее качество обслуживания

Гость Гость 28 квітня, 2020 год
не можу дозвонитися. Робила два заказа: один у лютому, другий у березні. обидва закази оплачені. вже майже травень місяць. заказів немає.
Доброго дня! Період відправки замовлень: 29.03.2020 - 31.05.2020. Вкажіть будь ласка номери Ваших замовлень. Показати 1 відповідь

Нужен совет.

Ольга Ольга 15 квітня, 2020 год
Попала в такую ситуацию.
Сделала заказ 14.04.20 и сразу оплатила, не дождавшись звонка оператора.Очень глупо, конечно. Приходит сообщение , что отправка после 20.04. Задаю вопрос почему так долго? На сайте не предупреждали. Есть ли все в наличии? Не отвечают.Оператор только прислал сообщение ,что заказ получу в течение 2 недель!!! Опять не объясняют почему и есть ли товар... Читати відгук
Попала в такую ситуацию.
Сделала заказ 14.04.20 и сразу оплатила, не дождавшись звонка оператора.Очень глупо, конечно. Приходит сообщение , что отправка после 20.04. Задаю вопрос почему так долго? На сайте не предупреждали. Есть ли все в наличии? Не отвечают.Оператор только прислал сообщение ,что заказ получу в течение 2 недель!!! Опять не объясняют почему и есть ли товар в наличии. Прошу аннулировать заказ.
Ответа нет.Кто сталкивался? Как оформить возврат?
Ольга
Ольга, вкажіть будь ласка номер Вашого замовлення.

Нормальний магазин але є деякі мінуси

Марія Марія 20 червня, 2019 год
Замовляла лілії всі прижилися. Але дві з них мали дуже слабенькі паростки і тільки почали рости , коли інші вже починають цвісти. Не знаю чи будуть такі кольори як я замовляла. Але якщо порівняти з магазином дім і сад ,де мені прислали повністю засохші рози, то у флоріума все-таки якісніший товар.

Організаційна робота

Гость Гость 2 червня, 2019 год
Якість рослин добра, але організаційна робота компанії незадовільна: сайт зависає, наявність і кількість рослин кожен час різна, вибираєш якусь рослину - немає в наявності, через годину вже є 250шт.... Відправлення замовлень з затримкою. Залишаєш більше десяти відгуків про рослини з фото -їх ніхто не публікує. Мабуть це не... Читати відгук Якість рослин добра, але організаційна робота компанії незадовільна: сайт зависає, наявність і кількість рослин кожен час різна, вибираєш якусь рослину - немає в наявності, через годину вже є 250шт.... Відправлення замовлень з затримкою. Залишаєш більше десяти відгуків про рослини з фото -їх ніхто не публікує. Мабуть це не ваш уровінь розвитку, якщо компанія не можете підтримувати якісно такий маштаб.

качество обслуживания среднее

Татьяна Татьяна 14 травня, 2019 год
Делала заказы в магазине Флориум не один раз и если сначала товар был хорошего качества, то дальше стало как повезет может попадаться и пересорт, и подгнившая луковица,и саженец вверх тормашками в посылке в результате чего сломан, растения в контейнерах плохо упакованы высыпается грунт саженцы выпадают из контейнера. Устраняйте эти неприятные нюансы и будьте лучшими.

качество обслуживания среднее

Татьяна Татьяна 14 травня, 2019 год
Делала покупки в магазине Флориум не один раз и если сначала товар был не хорошего качества, то дальше стало как повезет может попадаться и пересорт, и поднившая луковица, и клематис в посылке вверх тормашками в итоге сломан, растения в контейнерах плохо упакованы высыпается грунт саженцы выпадают из контейнера.Устраняйте эти неприятные нюансы и будьте лучшими.
Интернет магазин цветов "Флориум"
Цветочный интернет магазин "Флориум" предоставляет своим заказчикам уникальный шанс приобрести с доставкой семена, луковицы, клубни и саженцы самых различных растений, а также садовый инвентарь. Каталоги магазина "Флориум" - это настоящий рай для ценителей красивых, полезных и здоровых растительных организмов, среди которых есть немало экзотических - таких, которые вы не найдете... детальніше

Рейтинг 2.8 з 5 на підставі 15 відгуків
Адреса: Київ, ул. Новомостицкая 2Б оф 39
Інтернет-магазини
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
178 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 відгука
Интернет-магазин MobiPrint
Интернет-магазин MobiPrint

Рейтинг: 4.7
159 відгуків
1Palladium.com.ua
1Palladium.com.ua

Рейтинг: 4
322 відгука
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2.2
8002 відгука
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс

Рейтинг: 1.9
2634 відгука
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків
Интернет-магазин Lagrande
Интернет-магазин Lagrande

Рейтинг: 2.4
152 відгука
Купи Скидку
Купи Скидку

Рейтинг: 3.2
73 відгука