Компанія явно не налаштована на інтереси користувача - Відгуки про Glovo

Glovo
Відгук додано 10 березня, 2024 год 19 переглядів
Глово, як колись номальна компанія зі зручним додатком і сервісом, вчора вмерла для мене. Ситуація наступна: ви замовляєте круасани (на суму 558 грн) в ресторані до котрого іти пішки максимум 15хв. Ви робите замовлення і проходить 30 хв, це не перше ваше замовлення і доставка завжди була до 30, максимум 40хв. Але в додатку кажуть що очікувати ще 50-55хв, тобто загальний час вже 1.5 години. Ви вирішуєте зробити відмову, і нічого особливого в додатку не бачите (десь там повинно було написано що ви не отримаєте НІЧОГО в разі відмови, як нам потім сказали в підтримці). На наступний ранок з'ясовується що ніхто вам гроші не поверне, бо ресторан вже приготував замовлення, що я в цілому розумію і якщо б я про це був НОРМАЛЬНО попереджений, то ніколи не зробив би відмови, бо яка людина, в своєму розумі, відмовиться від їжі і грошей за неї заплачених, знаючи що не отримає НІЧОГО. Ага, ще деталь, заплатив я 608 грн, бо ж доставка ще і виявляється що її вам також ніхто не компенсує, бо кур'єр вже "взяв замовлення". Тут я взагалі випав в осадокі, бо кур' єр погодився десь по дорозі відвозячі інше замовлення (віртуально звісно, бо в ресотрані сказали що до скасування ніякого кур'єра там не було, ну бо реально їхати йому максимум 5 хв, ніякими 50-55 хвилинами очікування тоді б тут не пахло) і все, отримав одразу гроші. Тепер питання, чи не варто в таких випадках повідомляти ВЕЛИКИМ ЧЕРВОНИМ ШРИФТОМ в додатку (під час скасування) про те що ви не отримаєте НІЧОГО? Питання звісно риторичне, сумніваюсь тепер що Глово не чхати на це. Взагалі якість обслуговування і якісь компанії дуже часто перевіряються саме такими випадками, коли щось йде не за сценарієм. Глово показало себе з найгіршої сторони, хоча просте додаткове попередження в додатку, або дзвінок могли попередити моє скасування, котре ніколи б не сталося якби я був НОРМАЛЬНО попережений про наслідки.

P.S: В переписці з підтримкою в додатку так 'зручно' зроблено, що кожен раз по вашому замовленню ви починаєте нову розмову, і ніяких доказів що вам писали вже немає - дуже вигідно компанії, ніяких доказів - ніяких звернень в службу підтримки споживача.





Коментарі до відгуку

Гость 18 березня, 2024 год
Вибачте, але тут винна не Глово, а саме ви. 15 хвилин пішки, це взагалі ніщо. Крім того, навіщо так віддалено щось замовляти, коли зараз давно не СРСР, и дуже близько багато різних торгових точок і кафе. Причому, навіть гіпермаркетів вже купа - один біля одного. Декілька хвилин пішки, і там ви купуєте, що захочете. І випічка буквально на будь-який смак.
Mykola Krukov 18 березня, 2024 год
Ну тобто за вашою логікою, якщо ви пішли, наприклад за хлібом, не в найближчий магазин (де вам хліб взагалі недовподоби), а в той що подалі (там набагато смачніше), і вас там пограбували, то звісно ж в пограбуванні звинувачувати треба не грабіжника, а вас, бе нєфіг шастать так далеко і треба купувати в місцевих. Смішні у вас аргументи, повеселило:)


Glovo
Всі відгуки

1.5 5
2012 відгуків / 219615 переглядів
Glovo
Glovo - міжнародний сервіс швидкої (до 60 хвилин) кур'єрської доставки, а саме: їжі, фармацевтики, бакалійних товарів, і відправки посилок у межах міста (вагою до 9 кг). Кур'єрська компанія вже представлена у двох десятках європейських країн і тепер Україна підключилася до цього сервісу. Glovo співпрацює з великими торговельними мережами, ресторанами та... детальніше

Кур'єрські служби
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3671 відгук
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23690 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.9
14021 відгук
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26681 відгук
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1252 відгука
GlobalPost
GlobalPost

Рейтинг: 3
2 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1030 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
669 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3610 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків