Glovo - міжнародний сервіс швидкої (до 60 хвилин) кур'єрської доставки, а саме: їжі, фармацевтики, бакалійних товарів, і відправки посилок у межах міста (вагою до 9 кг). Кур'єрська компанія вже представлена у двох десятках європейських країн і тепер Україна підключилася до цього сервісу. Glovo співпрацює з великими торговельними мережами, ресторанами та...
детальніше
Глово і "сервіс" не мають нічого спільного - Відгуки про Glovo
Ніякого сервіса і ставлення до клієнта у випадку їх "провтиків" просто нижче 0.
Суть не в сумі, а у відношенні!
Глово, у вас взагалі є поняття корпоративної політики та етики, та роботи з клієнтами? Агов, ми у 2023 році, а не в шалених 90-х...
Зробили замовлення з Глово Експрес, яке містило позицію з 10 одиниць. Привезли лише 6, звертаюсь в підтримку. Декілька прохань зачекати з'ясування обставин, очікую. Потім одразу пропонують повернути суму "недовозу" бонусами на рахунок. І запитують чи влаштовує. Відповідаю що ні, які ще є варіанти. Відповідь це все що можемо запропонувати. Наголошую, що вони у своєму додатку попереджають, що сума попередньо блокується, а за відстуній товар не списуються кошти. Далі починають мені розповідати і неодноразово наголошувати на тому, що нібито мені дзвонили і попереджали і я погодилась, що кількість буде менша....але у мене ні пропущених викликів і жодного повідомлення, а підтвердження замовлення з повною кількістю.
В результаті щоб погодити повернення на карту, а не бонусами, змушена була витратити більше години на переписку. Компенсацію за неприємність, їх помилку та витрачений час ніхто і не намагається покрити і спробувати втримати клієнта. Та подвойте ви ті бонуси на рахунок, і, можливо, вже було б інше ставлення і мотивація зробити наступне замовлення у вас. А в результаті неприємний осад після такого сервісу, ще й очікуйте повернення коштів на карту від 5 до 10 робочих днів...
відгук
Коментарі до відгуку