Сергій Відгук додано 12 червня, 2019 год89 переглядів
Купив холодильник самсунг з доставкою в магазині Фокстрот (м. Київ вул. Гната Юри). Привезли у визначений час, але в упаковці від холодильника LG. Знявши упаковку побачив на дверці холодильника вмятину. Це яку потрібно мати повагу до покупців та совість продавців, щоб завантажити та привезти клієнту такий холодильник? Господарю мережі магазинів потрібно робити висновки про якість обсуговування клієнтів. Ганьба!!!
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення/чеку.
Покупка холодильника - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер замовлення/чеку.
З повагою, Маргарита
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353