Тетяна Украина Відгук додано 4 грудня, 2018 год119 переглядів
Ніколи не замовляйте у фокстрот, якщо вам дорогий ваш час та гроші. Це самий жахливий магазин і найгірший сервіс з усіх, а точніше повна його відсутність. 19 жовтня, замовила швейну машинку, 29 прислали, але іншу модель, оформила скаргу на обмін, місяць чекала, періодично звонила на гарячу лінію, але там нічого не знають, кажуть чекайте. І от 28 листопада, прийшло повідомлення з НП, що прийшла посилка, але забрати я її не змогла, тому що, мені знов треба було за неї заплатити, після звернення на гарячу лінію, мені все ж таки зняли оплату, але тільки наступного дня. Забрала машинку і вже вдома знайшла брак, один з регуляторів не працює. На гарячій лінії, кажуть, що нічого зробити не можуть, так як товар не робочий, замінити його не можуть, а дають телефон сервісу, щоб самі розбирались. Так що ось так, потративши майже 3000 тис, грн, більше місяця чекаючи, лишилась і без грошей і без машинки. Обходьте їх стороною
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання описати більш детально дане звернення і направити на адресу [email protected] і вказати номер замовлення і Ваші контактні дані.
Жахливий магазин - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання описати більш детально дане звернення і направити на адресу [email protected] і вказати номер замовлення і Ваші контактні дані.
З повагою, Анна
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353