Гость Франция, Paris Відгук додано 9 червня, 2018 год322 перегляда
ЯКЩО ВИ КОМПАНІЯ ЯКА ДОРОЖИТЬ СВОЇМ ІМЕНЕМ ТО ВИ ВІДРЕАГУЄТЕ НА МОЮ СКАРГУ!!!!!!!!!!!! Я хочу написати скаргу на працівників компаниї Фокстрот(интрнет магазину конкретно на Оператора Аллу і менеджера Стаса). Я дуже надіюсь що керівництво компанії прочитає мою скаргу(і презвонить мені). Я дуже поважав(а зараз просто в ШОЦІ!!!!!) Вашу компанію не одноразово робив покупки в магазині і знову пішов за покупкою пилососа в магазин у місті,(але тої моделі в наявності не виявилось) і мені працівники магазину порадили замовити через інтерне це було для мене перший раз і ОСТАННІЙ ТОЧНО У ВАШОМУ МАГАЗИНІ.в подробиці вдаватись не буду це були ВАЖКІ для мене три дні(надіюсь що мені перетелефонують). результат такий що замовлення навіть не виїхало. була складена скарга за №1588186 щодо замовлення № 555232 сьогодні мали мені перезвонити щодо неї ВАШІ працівники, але так цього і несталось!Я зателефонував запитати Відповіла оператор АЛЛА яка виясняла інформацію хвилин 15-20 і сказала що вона незнає чому але Вам зателефонують обов' язково і запроновале що я можу написати скаргу( я погодився вона продиктувала інформацію і після того як я щераз запитав чи пройшло 10 робочих годин, мона мені говорить що мені телефонували в 11.58 якийсь менеджер(ім'я менджера чи то незнає чи не хоче мені говорити)АЛЕ ЦІКАВО ЩО Я НІЗКИМ СОГОДНІ З ВАШОЇ КОМПАНІЇ НЕ РОЗМОВЛЯВ, НАВІТЬ ПРОПУЩЕНОГО ДЗВІНКА НЕ МАЄ............. Результат 5.06.18 замовлення повинно бути на магазині, но після кількох годинних спроб дізнатися що сталось сказали тьльки те що його готували на відправку 6.06.18 але там був дефек який непонятно менеджер тільки сказав я неволодію інформаціею що зним сталось!А САМЕ ГОЛОВНЕ ДУЖЕ БАГАТО БРЕХНІ НАСЛУХАВСЯ....
Очень плохое ОБСЛУЖИВАНИЕ ПЕРСОНАЛА - Відгуки про Фокстрот
Я хочу написати скаргу на працівників компаниї Фокстрот(интрнет магазину конкретно на Оператора Аллу і менеджера Стаса).
Я дуже надіюсь що керівництво компанії прочитає мою скаргу(і презвонить мені). Я дуже поважав(а зараз просто в ШОЦІ!!!!!) Вашу компанію не одноразово робив покупки в магазині і знову пішов за покупкою пилососа в магазин у місті,(але тої моделі в наявності не виявилось) і мені працівники магазину порадили замовити через інтерне це було для мене перший раз і ОСТАННІЙ ТОЧНО У ВАШОМУ МАГАЗИНІ.в подробиці вдаватись не буду це були ВАЖКІ для мене три дні(надіюсь що мені перетелефонують). результат такий що замовлення навіть не виїхало. була складена скарга за №1588186 щодо замовлення № 555232 сьогодні мали мені перезвонити щодо неї ВАШІ працівники, але так цього і несталось!Я зателефонував запитати Відповіла оператор АЛЛА яка виясняла інформацію хвилин 15-20 і сказала що вона незнає чому але Вам зателефонують обов' язково і запроновале що я можу написати скаргу( я погодився вона продиктувала інформацію і після того як я щераз запитав чи пройшло 10 робочих годин, мона мені говорить що мені телефонували в 11.58 якийсь менеджер(ім'я менджера чи то незнає чи не хоче мені говорити)АЛЕ ЦІКАВО ЩО Я НІЗКИМ СОГОДНІ З ВАШОЇ КОМПАНІЇ НЕ РОЗМОВЛЯВ, НАВІТЬ ПРОПУЩЕНОГО ДЗВІНКА НЕ МАЄ............. Результат 5.06.18 замовлення повинно бути на магазині, но після кількох годинних спроб дізнатися що сталось сказали тьльки те що його готували на відправку 6.06.18 але там був дефек який непонятно менеджер тільки сказав я неволодію інформаціею що зним сталось!А САМЕ ГОЛОВНЕ ДУЖЕ БАГАТО БРЕХНІ НАСЛУХАВСЯ....
відгук
Коментарі до відгуку