Жахливий сервіс - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Украина, Cherkassy Відгук додано 19 лютого, 2018 год 800 переглядів
 Відгук про Фокстрот за адресою Умань, ул. Большая Фонтанная, 31 1 травня 2017 року я придбав в магазині «Фокстрот» по вул. Велика Фонтанна, буд. 31 у м.Умань, смартфон «Bravis» A552 JOY Max Dual Sim, вартістю 2599 гривень 90 копійок. Під час укладення договору купівлі-продажу продавець видав мені товарний чек і гарантував якісну роботу проданого телефону протягом одного року. Окремо був наданий гарантійний талон. 25 грудня 2017 року куплений мною телефон зламався.
У зв'язку з цим я звернувся з письмовою заявою до директора цього магазину і попросив безоплатно усунути недоліки.
Він погодився зі мною, прийняв від мене телефон і у відповідності з ч. З ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» зобов'язаний був протягом чотирнадцяти днів задовольнити мою вимогу. Також на мою вимогу надати мені на час ремонту аналогічний товар, незалежно від моделі, що теж передбачено цією статтею – директор магазину відмовився.
По закінченню 40 днів – 1 лютого 2018 року, я звернувся до магазину і дізнався, що телефон було отримано з сервісного центру ще 3 дні тому, але мені ніхто не зателефонував і не повідомив про це. Також з’ясувалось що телефон ніхто не ремонтував (заявлена проблема залишилась). Предстаник магазину всупереч законодавству не лише не поміняв мені несправний телефон на аналогічний товар належної якості, а ввів мене в оману, повідомляючи неправдиву інформацію щодо положень законодавства. В результаті телефон мені не повернули сказавши, що відправляють його на повторний ремонт. Про результати повторного ремонту – повернення мого телефону в справному стані або заміну на аналогічний в межах вартості мені повинні були повідомити представники сервісної служби «Фокстрот» протягом 14 днів, тобто 14 лютого 2018 року. Не дочекавшись дзвінка, я сам подзвонив спочатку на «Гарячу лінію», де мені повідомили, що дану проблему повинні були вирішити на рівні магазину в м.Умань. Після чого я почав додзвонюватись до магазину «Фокстрот» м.Умань. протягом 15-17 лютого, але конкретної відповіді так і не отримав.
Згідно з ч. 5 ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» за кожний день прострочення продавцем усунення недоліків товару і надання у користування аналогічного товару продавець сплачує покупцеві неустойку в розмірі одного відсотка вартості товару.

Прошу:
1. Захистити мої права споживача, вжити заходи впливу до посадових осіб магазину «Фокстрот» щодо усунення порушення моїх прав та негайного обміну проданого мені товару
2. Притягнути до відповідальності винних посадових осіб магазину «Фокстрот» за порушення прав споживача.

Категорично не рекомендую цей магазин. Сервіс ніякий (на весь магазин один сервіс менеджер-Байда В. якого просто немає на робочому місці). Дуже засмучений, що звязалась з цією недобросовісною організацією. Для мене не зрозуміло як і де набирають персонал, обслуговування нуль, відношення до клієнтів взагалі відсутнє. При винекненні будь-якиї позаштатної ситуації втратите купу часу і нервів намагаючись домогтися справедливості. співробітнии будуть іти на будь-який крок з метою розтягнути процес і вивести Вас за 14 днів передбачені законом.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Гость (Украина, Фастів) 10 березня, 2018 год
Чтобы эту фирму взяла под контроль прокуратура, ее надо вызывать и причем в каждом городе, и с подозрением на проблемы с их документациями и лицензиями и каждую неделю. Они мне тоже перетрепали нервы на потяжении пол года, хотя могли решить проблему на протяжении первых 14 дней, когда я им принес их нерабочий товар обратно.
Юлия (Украина, Кропивницький) 23 лютого, 2018 год
Я Вам більше скажу мабуть таке відбувається у всіх їхніх магазинах! В мене зараз триває суд з цим магазином, а саме з ТОВ САВ Дістрибьюшн(ФОКСТРОТ в м. Олександрія)- тепер відстоюю свої права у судді, бо з магазином воювала майже 2 місяці, писала на всі гарячі лінії, написала безліч заяв в магазині, також зверталась у всі служби по захисту прав споживачів- все безрезультатно, в Фокстроті ні дирекція, ні персонал не дотримуються закону нажаль... І головне ведуть себе так наче знають, що все для них безкарно!!!Може б цю фірму взяла під контроль прокуратура... або ще всі перевіряючі органи і організації - та зробили повну перевірку- та може б закрили фірму де так порушують закон... та наші права!
Відповідь представника Фокстрот 20 лютого, 2018 год
Добрый день!



Для проведения разбирательств, просьба указать номер чека в формате #ДОК…



С уважением, Анна

Специалист по работе с клиентами

Компания "Фокстрот. Техника для дома"

0800 300 353
Олександр (Украина, Cherkassy) 19 лютого, 2018 год
Номер чеку: 980017518894


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873234 перегляда
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків