Замовила по інтернет магазині фокстрот електро духовку #1992854 це номер замовлення,привезли додому виявиои брак,(немає підсвітки)яка мала б бути, так заявлено виробником.І тоді почалося поход по колу.написала оператору онлайн відповідь нуль.написала три відгуки навіть не виставили на сайт,позвонила на гарячу лінію довго вирішували ,говорили завченими фразами,в результаті сказали зроблять обмін очікуйте звінка, пройшло сім днів ,позвонили, сказали звернутись в найблищий магазин зроблять повернення ( м, умань, найблищий магазин) ,приїхала до магазину і що я почула ,що вони вперше про це чують їм ніхто не звонив і вказівки на повернення не давав ( хоча в обратному мене запевнив оператор на гарячі лініі коли в той магазин мене посилав) .в результаті продпвець магазину зробила копіі чека і запевнила що через день позвонить,пройшло вже10 днів результату нуль,Отака відповідальність у магазина фокстрот обіцяють та дурат,і на сайт виставляють до речі тільки хороші відгуки.Ні обміну товара ні компенсації за нього я поко не отримала мабуть звернусь у вищі органи влади хай наведуть там порадок .
Відношення до покупції ууужас! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручностi.
Ваше звернення зафiксовано, сьогоднi Вам буде надано зворотнiй зв`язок.
З повагою, Яна
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 300 353