Віталій Украина, Київ Відгук додано 22 жовтня, 2017 год603 перегляда
Купували 2 телефони за 1,5 роки з послугою Екстра-сервіс: 2 роки гарантія, навіть від мех.пошкоджень, у т.ч. розбиття екрану - інфо від продавців у магазині. По факту - заявку на страховий випадок не приймають - "таке пошкодження косметичне, не заважає роботі телефону, навіть якщо заважатиме, деталь не замінять а лише відремонтують" - це Супер - Коллцентр. За мою оплачену страховку 2К грн. за телефон - дистанційно визначили ступінь пошкодження та відмовили "читайте 2 частину договору" де договір? "шукайте на сайті" Ау фокстрот! 2К грн. за "страховку", 20 хв. не брати слухавку, не прийняти інфо про стр. випадок, не розмістити "договір" на сайті - в вас все ОК із роботою з клієнтами? Тобто їх дуже дофіга?
Переваги:
Запевнили що застосовано все (молодці, гарно продали продукт на 10% дорожче)
Екстра-сервіс - фейк? - Відгуки про Фокстрот
По факту - заявку на страховий випадок не приймають - "таке пошкодження косметичне, не заважає роботі телефону, навіть якщо заважатиме, деталь не замінять а лише відремонтують" - це Супер - Коллцентр. За мою оплачену страховку 2К грн. за телефон - дистанційно визначили ступінь пошкодження та відмовили "читайте 2 частину договору" де договір? "шукайте на сайті"
Ау фокстрот!
2К грн. за "страховку", 20 хв. не брати слухавку, не прийняти інфо про стр. випадок, не розмістити "договір" на сайті - в вас все ОК із роботою з клієнтами? Тобто їх дуже дофіга?
відгук
Коментарі до відгуку
Прохання вказати Ваші контактні данні та номер договору
З повагою, Марія
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 300 353