Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Келецкая, 80 Сьогодні переставила мультиварку і побачила,що кришка з одної сторони не щільно закриває звоню на гар.лінію кажу що мені робити там підкрутити треба я ж сама не полізу выд дня покупки сьогодны 14-ий день, оператор мені я не бачу, що в вас там не можу сказат, кажу то куди мені нести сказав адресу каже гарантійний талон і чек. Запитую як виглядає гарантійний талон тут багато листівок зорїєнтуйте він мені каже незнаю я не бачу. Йома йо ото мене завело. Короче вичитала його звоню ще раз. Вже дівчина кажу гарантійний талон в мене не заповнений вона мені то можете протягом 14 днів заповнити я кажу,а якщо б з нею щось сталось через пів року хіба це моя провина,це магазин має заповняти його а не я думати. Каже ні ви можете протягом 2 років заповнити 1 згоден
Приносимо вибачення від імені компанії за завдані Вам незручності.
Для того щоби ми могли розібратися у ситуації, що склалася, прохання перенаправити Ваше звернення на [email protected] та вказати Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку..
Засмучена і ображена на таке відношення і сервіс загалом - Відгуки про Фокстрот
Йома йо ото мене завело.
Короче вичитала його звоню ще раз.
Вже дівчина кажу гарантійний талон в мене не заповнений вона мені то можете протягом 14 днів заповнити я кажу,а якщо б з нею щось сталось через пів року хіба це моя провина,це магазин має заповняти його а не я думати.
Каже ні ви можете протягом 2 років заповнити
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення від імені компанії за завдані Вам незручності.
Для того щоби ми могли розібратися у ситуації, що склалася, прохання перенаправити Ваше звернення на [email protected] та вказати Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку..
З повагою, Олена
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 500 153