У травні 2015 року придбали хлібопічку фірми Redmond. 19 листопада здали її в ремонт в сервісний центр, у зв’язку з тим, що перестала місити тісто, 4 грудня повідомили про відремонтовану хлібопічку, ми її забрали поставили підпис, що немає претензій до ремонту, але в дома виявилось що вона не в робочому стані. Через 2 дні 7 грудня 2015 року знову віднесли в ремонт вони нам дали квитанцію, що сервісний центр взяв на ремонт, вже 7 січня 2016 рік ремонт ніхто не робив і конкретної відповіді коли буде готова немає. Просили сервісний центр якщо вони не можуть відремонтувати, щоб видали нам акт про те, що хлібопічка не підлягає ремонту, а вони відповіли що не мають права видавати таких документів. За цей період зверталися до менеджера фірми фокстрот (м.Полтава) він відповідає, що до сервісного центру ніякого відношення не мають. Хоча до фокстрота авторизований Аматі сервіс (м.Полтава) має відношення. Зверталися в службу підтримки фірми Redmond, говорять, що передзвонять і ніякої відповіді немає. Магазином незадоволений і сервісом теж, більше ніколи и нічого не купим . Не рекомендую фокстрот нікому
ходити по сервісних центрах то не ваш обовязок а обовязок магазину який вам продав товар -ви мали прийти в магазин з гарантійним талоном віддати їм товар на ремонт а через 14 днів прийти в магазин і забрати товар або гроші якщо товар не вдалося відремонтувати .якщо ремонт товару затягнувся більше ніж на 14 днів то вам мають сплатити пеню в розмірі 1% від вартості товару за кожен день просрочки(коли здаєте товар в ремонт слідкуйте щоб вам не підсунули на підпис папірець де написано що ви погоджуєтеся чекати на товар з ремонту аж поки рак на горі не свисне)
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- марку та модель техніки;
- адресу магазину через який передавалась техніка;
Хлібопічка - Відгуки про Фокстрот
Через 2 дні 7 грудня 2015 року знову віднесли в ремонт вони нам дали квитанцію, що сервісний центр взяв на ремонт, вже 7 січня 2016 рік ремонт ніхто не робив і конкретної відповіді коли буде готова немає.
Просили сервісний центр якщо вони не можуть відремонтувати, щоб видали нам акт про те, що хлібопічка не підлягає ремонту, а вони відповіли що не мають права видавати таких документів.
За цей період зверталися до менеджера фірми фокстрот (м.Полтава) він відповідає, що до сервісного центру ніякого відношення не мають.
Хоча до фокстрота авторизований Аматі сервіс (м.Полтава) має відношення.
Зверталися в службу підтримки фірми Redmond, говорять, що передзвонять і ніякої відповіді немає.
Магазином незадоволений і сервісом теж, більше ніколи и нічого не купим . Не рекомендую фокстрот нікому
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні Вам за звернення.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- марку та модель техніки;
- адресу магазину через який передавалась техніка;
- контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена
Фахівець групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому »
0800 500 153