Відгук про Фокстрот за адресою Калуш, ул. Б. Хмельницького, 50 Вирішив і я написати свій коментар. Стикнувся з Фокстротом при купівлі смартфону LG D335 L Bello (gold). Знайшовши «вигідну» пропозицію від цього магазину (вартість його була на їхньому сайті 2999 грн. тоді як в інших 3333 грн.), зайшов до них на сайт, попередньо уточнив наявність і ціну - замовив дану модель. Та отримавши лист-підтвердження я побачив вже зовсім іншу суму – 3333 грн. Негайно зв’язався з менеджером, на що в кінцевому результаті отримав тільки відповідь: «Значить вам не пощастило купити за старою ціною 2999, а зараз ціна залишається 3333 грн.» . Виходить магазин змінює собі довільно ціни, незважаючи на уже зроблені замовлення, а це при тому, що у них на продукції стоїть гордий логотипчик «Ціну перевірено!». Відповідно я анулював замовлення! Та якось уже не хотілось цих всіх незручностей і пішов до них в магазин, що знаходиться в м.Калуш, оскільки він був там в наявності. Яке було моє здивування, коли я дізнався, що він там дійсно є, але консультант сказала: «Ми можемо продати його вам тільки з додатковою гарантією за ціною +389грн. Без додаткової гарантії ми не можемо продавати!». Тоді пішов і замовив смартфон через мережу «allo.ua» і отримав нехай вже не вигоду в сумі замовлення, а хоча хороше ставлення і спілкування з менеджером «Ало», і АДЕКВАТНІ відповіді на мої питання. Отож керівники мережі Фокстрот, досить обманювати людей і влаштовувати всякі там заманухи»! І що це за обов’язкова додаткова гарантія?! Люди, будьте уважні при купівлі товару у цій мережі, бо з вас там готові здерти останню копійку і впхати вам все що зовсім вам не потрібно! Якщо є можливість замовити в іншому місці – зробіть це, і не пожалієте! А сам смартфон чудово працює, в цілому задоволений!!!
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
Ужасна мережа, і не рекомендую іншим купівлю у Фокстроті! - Відгуки про Фокстрот
Та якось уже не хотілось цих всіх незручностей і пішов до них в магазин, що знаходиться в м.Калуш, оскільки він був там в наявності. Яке було моє здивування, коли я дізнався, що він там дійсно є, але консультант сказала: «Ми можемо продати його вам тільки з додатковою гарантією за ціною +389грн. Без додаткової гарантії ми не можемо продавати!». Тоді пішов і замовив смартфон через мережу «allo.ua» і отримав нехай вже не вигоду в сумі замовлення, а хоча хороше ставлення і спілкування з менеджером «Ало», і АДЕКВАТНІ відповіді на мої питання.
Отож керівники мережі Фокстрот, досить обманювати людей і влаштовувати всякі там заманухи»! І що це за обов’язкова додаткова гарантія?! Люди, будьте уважні при купівлі товару у цій мережі, бо з вас там готові здерти останню копійку і впхати вам все що зовсім вам не потрібно! Якщо є можливість замовити в іншому місці – зробіть це, і не пожалієте!
А сам смартфон чудово працює, в цілому задоволений!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні Вам за звернення.
Нам щиро шкода, що Вам довелося зіткнутися з незручностями при взаємодії з магазинами мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Для того , щоб ми могли надати Вам коректну інформацію і розібратися в даній ситуації, прохання конкретизувати Ваше звернення та направити його на електронну адресу компанії [email protected] вказавши наступну інформацію:
- номер Вашого замовлення;
- дату відвідування і адресу магазину;
- контактні дані для зворотного зв'язку.
З повагою , Олена
Фахівець групи рекламацій
Компанія «Фокстрот. Техніка для дому »
0800 500 153