Наталия Украина, Київ Відгук додано 19 лютого, 2015 год1576 переглядів
Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Красноткацкая Місяць тому купила мультиварку у маназині Фокстрот!Зварила 3 рвзи їжу,і перестало працювати 2 функції і не наводились хвилини.Я занесла її назад,так як пройшло 6 днів з моменту купівлі!А по закону протягом 2 тижднів я маю повне право повернути.Я принесла і мені почали вішати лапшу,шо вони її не приймуть,бо я нею користувалась.Відправили мене у сервісний центр,який знаходиться в іншому кінці києва.Я завезла її туди,мені сказали показати гарантійний талон,після чого сказали що можете їхати назад в магазин,і щоб вони мені поставили печаті,бо вони ніде не стояли.Я в шоці,це я про це мала думати.....??Я привожу її у Фокстрот і говорю що нехай самі відправляють її,тому що по їхній вині я каталась як дура,і що назад її не повезу.Вони оформили документи,і поставили печаті,десь протягом 1год 30хв.Тому що прийшов клієнт який приніс телефон браковани,й який він у них купив 3 дні тому.Потім я їм нагадала про себе,і вони мені зробили копіїгарантійного талона і моєї заяви,відправили мене додому і сказали що буде готова до 30 днів. Пройшло 2 тиждні,вони мені дзвонять щоб приходила забирала.Я вчора і пішла і отримала просто шок з побаченого!!!!!Мені принесли якусь обдерту коробку,побиту-і вийняли з неї уже робочу але конкретно подерту мультиварку,В МЕНЕ шок!!!!!!!!!!!!!Таке враження що нею грали у футбол,і наче нею вже користуються 3-4роки.Я не знаю чи це була моя мультиварка,чи якась інша.Я попросила показати мені причину попломки,і пояснити чому вона вся обдерта!А у відповідь вони не могли мені нічого пояснити,бо не було сервіс-менеджера.Потім показали мені бумажку,яку вони самі заповняли і відправляли,що я принесла її у грязному,подертому і зашурованому стані......нехай були пятна від води на самій штуці яка нагрівається,но ніяких царапин і зашурувань не було!Як я їх могла зробити з 3 рази приготування...В мене просто не вкладається в голові....як такий магази як Фокстрот може так обманювати людей і робити дурнів!!!!!!Я буду скаржитись скрізь,я так цього не залишу!!!!Я НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН ФОКСТРОТ!!!!!!!!!!!!Вчора при мені принесла жіночка телефон який теж бракований і купила його день назад...Вони почали їй вішати лапшу шоб здавала в сервісний центр.Я підійшла і сказала їй,щоб нівякому разі не здавала,тому що моя мультиварка просто в жахливому стані.Я не знаю хвто винен ,і подер її,чи це фокстрот,чи сервісний центр.Обовязковао опишу в понеділок це все в книзі скарг.Я не збираюсь забирати побиту і подерту мультиварку,за яку викинула 1500грн. Нічого не купляйте в цьому магазині.Там зовсім не обізнані продавці-перепитують по 100раз один у одного!Я дуже розчарована таким ставленням до людей,у такий важкий для всіх час!!!!!!!!(((((((((((((((((((((((((((( 1 згоден
На жаль, згідно Закону України "Про захист прав споживачів" товар підлягає поверненню, якщо:
- техніка не була у використанні;
- збережені її споживчі властивості та товарний вигляд;
- не порушені пломби та ярлики;
- збережений розрахунковий документ.
В даному випадку, магазином було відмовлено у поверненні правомірно.
Для того, щоб допомогти розібратися у даній ситуації, надішліть, будь ласка, на адресу електронної пошти компанії [email protected] наступні дані: марку та модель техніки, дату покупки та дату передачі техніки до магазину, Ваші контактні дані та описану більш детально ситуацію. Ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок з даного питання.
Сподіваємося, що надалі відвідування магазинів "Фокстрот" викликатиме лише приємні спогади!
Обман!Бракований товар!Необізнані працівники! - Відгуки про Фокстрот
Пройшло 2 тиждні,вони мені дзвонять щоб приходила забирала.Я вчора і пішла і отримала просто шок з побаченого!!!!!Мені принесли якусь обдерту коробку,побиту-і вийняли з неї уже робочу але конкретно подерту мультиварку,В МЕНЕ шок!!!!!!!!!!!!!Таке враження що нею грали у футбол,і наче нею вже користуються 3-4роки.Я не знаю чи це була моя мультиварка,чи якась інша.Я попросила показати мені причину попломки,і пояснити чому вона вся обдерта!А у відповідь вони не могли мені нічого пояснити,бо не було сервіс-менеджера.Потім показали мені бумажку,яку вони самі заповняли і відправляли,що я принесла її у грязному,подертому і зашурованому стані......нехай були пятна від води на самій штуці яка нагрівається,но ніяких царапин і зашурувань не було!Як я їх могла зробити з 3 рази приготування...В мене просто не вкладається в голові....як такий магази як Фокстрот може так обманювати людей і робити дурнів!!!!!!Я буду скаржитись скрізь,я так цього не залишу!!!!Я НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН ФОКСТРОТ!!!!!!!!!!!!Вчора при мені принесла жіночка телефон який теж бракований і купила його день назад...Вони почали їй вішати лапшу шоб здавала в сервісний центр.Я підійшла і сказала їй,щоб нівякому разі не здавала,тому що моя мультиварка просто в жахливому стані.Я не знаю хвто винен ,і подер її,чи це фокстрот,чи сервісний центр.Обовязковао опишу в понеділок це все в книзі скарг.Я не збираюсь забирати побиту і подерту мультиварку,за яку викинула 1500грн.
Нічого не купляйте в цьому магазині.Там зовсім не обізнані продавці-перепитують по 100раз один у одного!Я дуже розчарована таким ставленням до людей,у такий важкий для всіх час!!!!!!!!((((((((((((((((((((((((((((
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро вдячні за залишений відгук.
На жаль, згідно Закону України "Про захист прав споживачів" товар підлягає поверненню, якщо:
- техніка не була у використанні;
- збережені її споживчі властивості та товарний вигляд;
- не порушені пломби та ярлики;
- збережений розрахунковий документ.
В даному випадку, магазином було відмовлено у поверненні правомірно.
Для того, щоб допомогти розібратися у даній ситуації, надішліть, будь ласка, на адресу електронної пошти компанії [email protected] наступні дані: марку та модель техніки, дату покупки та дату передачі техніки до магазину, Ваші контактні дані та описану більш детально ситуацію. Ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок з даного питання.
Сподіваємося, що надалі відвідування магазинів "Фокстрот" викликатиме лише приємні спогади!
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153