Тетяна Украина, Київ Відгук додано 7 лютого, 2015 год1663 перегляда
Відгук про Фокстрот за адресою Ужгород, ул. Победы, 28 Вчора зранку (06.02.2015) я прийшла до магазину "Фокстрот" в м.Ужгород по вул. Капушанській, 2-4 і хотіла придбати: Встраиваемая духовка BEKO OIC 22101 X та Встраиваемая варочная поверхность BEKO HIZG 64124 X за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили помітку "Зарезервовано" і на зворотньому боці написали мій телефон. Через 2 години я прийшла щоб купити товар. Продавець почала виписувати мені раухунок і сказала що я зобов'язана придбати додаткову гарантію мінімум на 2 роки. Я відммовилась від додаткової гарантії, пояснивши це тим, що не маю на неї коштів. Після цього продавець звернулась до адміністрації і, повернувшись, сказала що магазин відмовляється продавати мені цей товар, так як курс валюти звростає, а це акційна ціна. Хочу наголосити на тому, що я хотіла оплатити одразу повну вартість товару і продавець вже виписувала мені рахунок на оплату! Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністрацію, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продаюти його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде. Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такогї відомої торгової сітки такого відношення до клієнта. У нас місто маленьке, подібні випадки дуже впливають на репутації торгової марки!
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії [email protected] наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині.
Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі "Фокстрот"!
Як мені відмовились продати товар без додаткової гарантії - Відгуки про Фокстрот
Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністрацію, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продаюти його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде.
Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такогї відомої торгової сітки такого відношення до клієнта. У нас місто маленьке, подібні випадки дуже впливають на репутації торгової марки!
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро вдячні Вам за написання відгуку.
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії [email protected] наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині.
Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі "Фокстрот"!
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153