Купила фен он-лайн в Фокстрот. Не підійшов від слова зовсім, мала потужність, виглядає дуже хліпким. Хочу повнрнути, але виявилось, що це не так просто. Зафіксували звернення і я повинна чекати. Та все надсилають, що товар не приймається, бо був у використанні. Як я повинна доказати, що не користувалась ним. Зате відгуги всі на сайті Магазину ну просто чудові. Зрозуміло, що погані відгуки не пропускають, можливо самі і пишуть гарні відгуки. Ось я на сайті написала відгук, побачу, чи додадуть його. Є дуже великі сумніви. ФОКСТРОТ вже не той, що був раніше...
Так нажаль, потібно ім не користуватися, або казати, що він такий жахливий, що Ви його до рук не брали, тому й не використовували. Якщо не було ніяких пломб і т.п. на коробці, то це краще для Вас. Можливо його показували у магазині й розкривали Вашу коробку - на це й робить наголос. Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості. Пунт 1 - Ваш варіант.
Якщо наполягати на неналежної якості ,тобто Стаття 8. Права споживача при придбанні товару належної якості, то тут,мабуть, потрібно знайти ваттметр, щоб довести, що фен не працює на належніій потужності. У нас від 350грн самий дешевий, котрого вистачить для цього. Я купував на Алі, брав пару штук - від 250грн
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація в нашому магазині! Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації та відреагувати.
Зовсім не схоже, що вам шкода. Впарюєте товар, ціна якого 300грн. за 2300грн. Да, саме впарюєте, це слово тут підходе більше за все. Бо негативні відгуки не публікуєте (перевірила сама сьогодні), тільки "ліпові" відгуки з текстом, який чудовий товар (їх самі, скоріше за все, і пишите). Це називається махінації, обман покупців.
Можно что-то, что подтвердит Ваши слова о вернуть в течении 2 недель, даже, если пользовались? Я чуть выше приводил пункты правил, которые касаются пломб, качества товара и т.д. Если мне не подошел цвет, то я верну, но ,при условии, что пломбы целые, упаковка и не пользовался. А где узнать про использование и возврат, при условии, что товар нормальный? Боюсь, Вы заблуждаетесь, немного.
Це в них стандартна відписка, я вже таку отримував. Ну, на жаль, така реальність: якщо Ви не користуєтесь інтернетом, то в 99% потрапите на такі ж магазини. Якщо користуєтесь, то товар знайдете дешевше, але якість буде така ж сама. Гарантія, то окрема пісня.
Не можливо зробити повернення товару - Відгуки про Фокстрот
Зате відгуги всі на сайті Магазину ну просто чудові. Зрозуміло, що погані відгуки не пропускають, можливо самі і пишуть гарні відгуки. Ось я на сайті написала відгук, побачу, чи додадуть його. Є дуже великі сумніви. ФОКСТРОТ вже не той, що був раніше...
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
При цьому, ще товар не можна повернути
Просто они не хотят этого делать.
Телевизоры возвращают, телефоны, вещи, если даже просто по цвету не подошли, или размеру.
Главное чек, коробка, документы, целые пломбы.
Заява на возврат, и готово, это если по закону.
Если нет, заявление в защиту прав потребителей.
Служба поддержки ничем не поможет ни здесь, ни по телефону, только насмешки будут.