Ситуація проста. Замовив товар(далеко не копійчаний, але це і не має мати значення). Приїхав, подивився. Під час перевірки виявився брак. Подивився другий екземпляр. Так само брак(ще гірший). Проблемна ціла партія. Ну я відмовився та і все. Але думаю, що відгук потрібно обов"язково залишити, щоб попередити інших довірливих покупців, чий вибір впаде на саме цю модель. Написав. І що? Вірно! Не опублікували. Та ще й свої ж працівники понаставляли зірок тому товару більше, ніж їх було до того. Ну як вам такий цинізм? Ага, треба ж кудись збувати НЕЛІКВІД. Ну просто гниль...
Переваги:
Після такого відношення, будь-які плюси вже значення не мають.
Недоліки:
Не публікують правдиві відгуки. А це юридично і по факту являється шахрайством. Ви дійсно хочете мати справу із шахраями? Знаючи що обмануть наперед. Мазохістам очевидно немає куди дівати гроші...
Вітаємо. Прикро дізнаватися, що щось пішло не так. Розчарування наших клієнтів — це сигнал для дії. Дякуємо, що повідомили нас. Напишіть, будь ласка, нам це звернення на [email protected], з додаванням Вашого контактного номеру телефону, щоб ми могли детально вивчити ситуацію й виправити можливі недоліки.
Вважають своїх клієнтів останнім бидлом. - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353