плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было ) - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано понеділок, 15 вересня 18 переглядів
Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было ) Фокстрот - плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было )
Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же был, если ты нормальный продавец. О какой нормальности после такого можно говорить?

Переваги:
  1. Была в наличии
Недоліки:
  1. Треснула при первой же попытке приготовить. Отморозились и не выставили негативный отзыв, даже, отписку не удосужились сделать.




Коментарі до відгуку

Артур середа, 17 вересня
Так і є. Правдиві відгуки не публікують. По факту. Більше того. Після спроби залишити такий відгук, який розкриває недоліки товару - працівники в агонії починають ставити купу зірок тому товару, щоб "рейтинг" став просто захмарний. От так от. Ну а що? Неліквід збувати треба? Треба. В них штат практично в кожному магазині який? Чоловік з 10-12. Ага, і годувати дармоїдів потрібно, бо певно там всі свої зібрались... бронь то потрібна штука.
Відповідь представника Фокстрот понеділок, 15 вересня
Вітаємо. Ми реагуємо на всі відгуки, в незалежності від їх змісту. Нам дійсно шкода, що у Вас сталась така ситуація після покупки. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації більш детально



З повагою, Дмитро

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353
Александр Зеленский субота, 20 вересня
Вітаю. Бачу, що дуже багато там праці, якщо за цілий тиждень реакціі нема )))))) Листа відправив 15.09 о 21-00, Не треба поспішати з висновками, можливо термін відповіді складає днів 10-14, або, як в міністерстві оборони - місяць. Да і можливо листа не помітили. Я розумію, що є дуже непріємні клієнти, сам з цим стикаюся, так як працюю у сфері обслуговування. Колись працював у Сільпо,Каравані,Тавріі, тобто знаю з обох сторін: і як клієнт, і як продавець. Дуже часто є бажання послать під три чорти такого клієнта, навіть, якщо я і втрачу частину прибутку. Але як можна стати лояльним клієнтом, якщо я не бачу ніяких переваг у Вас? Ціни - як у всіх великих мереж (можна знайти дешевше). Тільки по деяким акціям купую, тобто 1-2 рази на рік не більше, а можливо і на два роки. Якщо товар у різних магазинах, то ціна доставки помножається на кількість магазинів, з яких потрібно доставити товар - рідкісна дурість. Фідбек, як бачимо теж кульгає. Найбільша перевага - це онлайн-магазин, де я можу, сидячи вдома замовити товар, та порівняти цени з іншими. Дмитро, дякую, що відповили, тобто звертаєте увагу. І це не жарт. Але Вам є куда рости - це вже до самого Фокстрота.


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5124 відгука / 873134 перегляда
Супермаркети електроніки
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
969 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
24 відгука