Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же был, если ты нормальный продавец. О какой нормальности после такого можно говорить?
Переваги:
Была в наличии
Недоліки:
Треснула при первой же попытке приготовить. Отморозились и не выставили негативный отзыв, даже, отписку не удосужились сделать.
Так і є. Правдиві відгуки не публікують. По факту. Більше того. Після спроби залишити такий відгук, який розкриває недоліки товару - працівники в агонії починають ставити купу зірок тому товару, щоб "рейтинг" став просто захмарний. От так от. Ну а що? Неліквід збувати треба? Треба. В них штат практично в кожному магазині який? Чоловік з 10-12. Ага, і годувати дармоїдів потрібно, бо певно там всі свої зібрались... бронь то потрібна штука.
Вітаємо. Ми реагуємо на всі відгуки, в незалежності від їх змісту. Нам дійсно шкода, що у Вас сталась така ситуація після покупки. Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації більш детально
Вітаю. Бачу, що дуже багато там праці, якщо за цілий тиждень реакціі нема )))))) Листа відправив 15.09 о 21-00, Не треба поспішати з висновками, можливо термін відповіді складає днів 10-14, або, як в міністерстві оборони - місяць. Да і можливо листа не помітили. Я розумію, що є дуже непріємні клієнти, сам з цим стикаюся, так як працюю у сфері обслуговування. Колись працював у Сільпо,Каравані,Тавріі, тобто знаю з обох сторін: і як клієнт, і як продавець. Дуже часто є бажання послать під три чорти такого клієнта, навіть, якщо я і втрачу частину прибутку. Але як можна стати лояльним клієнтом, якщо я не бачу ніяких переваг у Вас? Ціни - як у всіх великих мереж (можна знайти дешевше). Тільки по деяким акціям купую, тобто 1-2 рази на рік не більше, а можливо і на два роки. Якщо товар у різних магазинах, то ціна доставки помножається на кількість магазинів, з яких потрібно доставити товар - рідкісна дурість. Фідбек, як бачимо теж кульгає. Найбільша перевага - це онлайн-магазин, де я можу, сидячи вдома замовити товар, та порівняти цени з іншими. Дмитро, дякую, що відповили, тобто звертаєте увагу. І це не жарт. Але Вам є куда рости - це вже до самого Фокстрота.
плохой отзыв нам не нужен, сделаем вид, что его не было ) - Відгуки про Фокстрот
Купил дочери на подарок Форма для запікання ARDESTO BLACK MARS 3 л (AR2408BG). Решила, наконец, воспользоваться и результат превзошёл ожидание - она треснула. Написал отзыв на сайте фокстрота. Но не то, что отзыв опубликовать, даже, не удосужились отписаться, что им грустно о нашем негативном опыте. Понятно, что магазин не делает эту продукцию, но отреагировать должен же был, если ты нормальный продавец. О какой нормальности после такого можно говорить?
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353