Сергій Відгук додано вівторок, 2 вересня3 перегляда
Категорично не рекомендую купувати комп’ютер «VINGA Advanced A1821 (ICM8INT.A1821)» (замовлення №144826715), а також взагалі придбавати будь-яку техніку у мережі магазинів Фокстрот. Я придбав цей комп’ютер у лютому 2025р. Через два місяці він зламався, здав на гарантійний ремонт. Після ремонту, комп’ютер знову зламався через два місяці, але мені вже було відмовлено у ремонті, так як після першого ремонту просто не запломбували корпус (про наявність пломби на корпусі мене не ознайомили в магазині). При ремонті в іншому сервісному центрі, за власні кошти – мені повідомили що це заводський брак (проблема в bios). Також в червні купував «Мобільний телефон VERICO Classic C285 Gold» (замовлення №16758702) - він також постійно глючить, втрачає мобільну мережу, доводиться через день «зкидати» телефон на заводські налаштування. Повернути по гарантії – неможливо, так як телефон ніби працює. Тому краще обминати мережу магазинів Фокстрот стороною. Кому цікаві подробиці – пишіть у Viber/Telegram на номер 099-949-80-83 1 згоден
З телефоном точно такаж ситуація повернути обміняти не вийде пролежить в сервісному центрі місяць потім віддадуть скажуть що з ним все добре!подібне колись було на розетці але там хочаб завис намертво в меню рекавері то прислали новий через місяць
Нам щиро прикро, що у Вас виникли подібні труднощі з технікою та гарантійним обслуговуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження, адже для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний товар та належний сервіс.
Ваша ситуація передана у відповідний відділ для детального розгляду. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось, що нам вдасться виправити ситуацію та відновити Вашу довіру. 🙏
Категорично не рекомендую купувати - Відгуки про Фокстрот
Також в червні купував «Мобільний телефон VERICO Classic C285 Gold» (замовлення №16758702) - він також постійно глючить, втрачає мобільну мережу, доводиться через день «зкидати» телефон на заводські налаштування. Повернути по гарантії – неможливо, так як телефон ніби працює.
Тому краще обминати мережу магазинів Фокстрот стороною. Кому цікаві подробиці – пишіть у Viber/Telegram на номер 099-949-80-83
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро прикро, що у Вас виникли подібні труднощі з технікою та гарантійним обслуговуванням. Ми цінуємо Ваші зауваження, адже для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний товар та належний сервіс.
Ваша ситуація передана у відповідний відділ для детального розгляду. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось, що нам вдасться виправити ситуацію та відновити Вашу довіру. 🙏
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353