Оформив замовлення # 16984819 на сайті ,зразу онлайн оплатив бойлер Ocean.Проходить 2 дні ,телефонує ввечері менеджер і каже ,звиняйте,товару немає в наявності,можемо повернути гроші.Навіщо вводити в оману покупців і вказувати,що товар є?Людина на щось розраховує,домовляється про монтаж…Це просто неповага до клієнтів,ще й чекати на повернення коштів від 3 до 5-ти днів.Замовив в другому магазині,де немає такого ставлення,ще й з безкоштовною доставкою.
Перепрошуємо за ситуацію з Вашим замовленням. На жаль, товар міг відобразитися на сайті як доступний через технічну затримку оновлення залишків. Розуміємо Ваше розчарування та вже працюємо над тим, щоб подібне не повторювалося. Повернення коштів відбувається протягом до 5 робочих днів (залежно від банку) Нам дуже важливо щоб кожен наш клієнт залишився задоволений сервісом, тому ми зробимо все можливе щоб повернути Вашу лояльність та довіру. Ваше звернення зафіксоване та передане у відповідальний відділ. Найближчим часом Вам буде наданий зворотній зв'язок відповідальним спеціалістом.
Дякуємо за відгук — він допомагає нам вдосконалювати сервіс.
Не рекомендую - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за ситуацію з Вашим замовленням. На жаль, товар міг відобразитися на сайті як доступний через технічну затримку оновлення залишків. Розуміємо Ваше розчарування та вже працюємо над тим, щоб подібне не повторювалося. Повернення коштів відбувається протягом до 5 робочих днів (залежно від банку) Нам дуже важливо щоб кожен наш клієнт залишився задоволений сервісом, тому ми зробимо все можливе щоб повернути Вашу лояльність та довіру. Ваше звернення зафіксоване та передане у відповідальний відділ. Найближчим часом Вам буде наданий зворотній зв'язок відповідальним спеціалістом.
Дякуємо за відгук — він допомагає нам вдосконалювати сервіс.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353