Замовляла плитку нову, за ціною нової. Прийшла плитка , де не працюють всі камфорки. Звернулась на гарячу лінію, сказали, викликати їхнього майстра по гарантії. Окей! Але нова плитка і майстер- щось не метчиться. Дальше я чекала тиждень на майстра, забрали , і до тепер я без плитки. Пів місяця минуло. І знаєте, що найгірше? Вам не обміняють на нову, бо ви без плитки, вам не повернуть кошти. А це буде тривати ремонт нової плитки, бо вона з дефектом. Чому тоді ціна як за нову? Немає ні чітких рамок щодо тривалості , ні алгоритму дій при поверненні. Прикро, що мережа такого рівня не вміє працювати із своїми ж помилками. Я дуже сподіваюсь, шо мені нарешті привезуть плитку, в ідеалі нададуть нову плитку, яку я замовляла або повернуть кошти. Хочеться зварити вже їсти, бо пів місяця на мікрохвильовці бути дуже сумно.
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація, приносимо вибачення, за завдані незручності. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Працюємо над покращенням процесів обслуговування кожного дня.
Плита газова MILANO ML55G1/07 White - Відгуки про Фокстрот
Немає ні чітких рамок щодо тривалості , ні алгоритму дій при поверненні. Прикро, що мережа такого рівня не вміє працювати із своїми ж помилками.
Я дуже сподіваюсь, шо мені нарешті привезуть плитку, в ідеалі нададуть нову плитку, яку я замовляла або повернуть кошти.
Хочеться зварити вже їсти, бо пів місяця на мікрохвильовці бути дуже сумно.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353