Купляли на днях холодильник...Обіцяли при оформленні доставку до 15:00, у день доставки сказали, що буде до 16:00, але фактично привезли взагалі після 17:00... На вулиці спека, продукти псуються...
Гаряча лінія не може надати чіткої відповіді щодо точного часу доставки. Питання розглядається протягом 1–3 годин.. З курʼєром також не дають зʼвязатися... На гарячій лінії розповідають, що можливі затримки в дорозі, але насправді кур’єр працює на два міста і каже: «Я щойно приїхав з іншого міста, зараз буду вантажитися» (а ми повинні чекати і відкладати свої плани).
Холодильник привезли у лежачому положенні (хоча за правилами транспортування його потрібно перевозити стоячи). Доставка його увімкнули, показали, що працює, і сказали підключити через 3 години — і тепер не зрозуміло, чи не станеться з ним щось через цей час...
Окрім цього, щоб отримати гарантію, треба йти у фізичний магазин і ставити там печатку... Не зрозуміло чому "спеціалісти" не можуть зробити цього на місці... І все це коштує ще грошей за послугу Встановлення холодильника "Старт-Мастер"
Зауважу, що вказано "Послуга з встановлення техніки, допоможе якісно та професійно встановити Вашу техніку КВАЛІФІКОВАНИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ сервісних центрів", а по факту це робить просто водій та логіст, які не знають навіть який холодильник вони привезли... 1 згоден
Перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися під час доставки та встановлення холодильника. Ми розуміємо Ваше обурення і справді шкодуємо, що сервіс виявився не таким, як Ви очікували. Ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що техніка працюватиме без проблем.
Додатково відправте, будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
Не рекомендую зв’язуватися з цим магазином! - Відгуки про Фокстрот
Гаряча лінія не може надати чіткої відповіді щодо точного часу доставки. Питання розглядається протягом 1–3 годин.. З курʼєром також не дають зʼвязатися...
На гарячій лінії розповідають, що можливі затримки в дорозі, але насправді кур’єр працює на два міста і каже: «Я щойно приїхав з іншого міста, зараз буду вантажитися» (а ми повинні чекати і відкладати свої плани).
Холодильник привезли у лежачому положенні (хоча за правилами транспортування його потрібно перевозити стоячи).
Доставка його увімкнули, показали, що працює, і сказали підключити через 3 години — і тепер не зрозуміло, чи не станеться з ним щось через цей час...
Окрім цього, щоб отримати гарантію, треба йти у фізичний магазин і ставити там печатку... Не зрозуміло чому "спеціалісти" не можуть зробити цього на місці... І все це коштує ще грошей за послугу Встановлення холодильника "Старт-Мастер"
Зауважу, що вказано "Послуга з встановлення техніки, допоможе якісно та професійно встановити Вашу техніку КВАЛІФІКОВАНИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ сервісних центрів", а по факту це робить просто водій та логіст, які не знають навіть який холодильник вони привезли...
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися під час доставки та встановлення холодильника. Ми розуміємо Ваше обурення і справді шкодуємо, що сервіс виявився не таким, як Ви очікували. Ще раз перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що техніка працюватиме без проблем.
Додатково відправте, будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353