2січня я придбала телефон у магазині Фокстрот (Біла Церква) Аррle на подарунок дитині. Мені усно пообіцяли, що до Apple буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо телефон впустить,розіб'є чи заллє водою. Це було важливо, бо я вже мали подібну ситуацію.
У підсумку: Нам продали НЕ страхування, а гарантію — яка нам не потрібна і не покриває нічого з того, про що говорили.
📌 Телефон пошкоджено. “Ваша послуга не діє”, сказали нам коли ми подзвонили на гарячу лінію
Вважаю мені "впарили" непотрібну послугу і ввели мене в оману покупця.
Вимагаю пояснень, компенсації і повернення коштів за нав’язані послуги!Доречі послуга недешева -4199 грн..
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що у Вас склалося негативне враження від обслуговування в магазині, та що очікування щодо додаткової послуги не справдились. Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, просимо надіслати звернення на електронну адресу [email protected], вказавши номер замовлення або Ваш номер телефону для перевірки інформації. Це дозволить нам оперативно перевірити обставини продажу та надати зворотний зв’язок щодо можливих рішень.
Щиро перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за Ваше звернення. Ми цінуємо Вашу думку та докладемо максимум зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Шахраї!Чому обіцяють і не виконають???? - Відгуки про Фокстрот
2січня я придбала телефон у магазині Фокстрот (Біла Церква) Аррle на подарунок дитині.
Мені усно пообіцяли, що до Apple буде додано страховку, яка покриває випадкові пошкодження — наприклад, якщо телефон впустить,розіб'є чи заллє водою. Це було важливо, бо я вже мали подібну ситуацію.
У підсумку:
Нам продали НЕ страхування, а гарантію — яка нам не потрібна і не покриває нічого з того, про що говорили.
📌 Телефон пошкоджено. “Ваша послуга не діє”, сказали нам коли ми подзвонили на гарячу лінію
Вважаю мені "впарили" непотрібну послугу і ввели мене в оману покупця.
Вимагаю пояснень, компенсації і повернення коштів за нав’язані послуги!Доречі послуга недешева -4199 грн..
@foxtrot.ua — чекаю на вашу відповідь.
#Фокстрот #Foxtrot #ФокстротОбман #Шахрайство #ОбманПокупця #SupportUA
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Нам щиро прикро, що у Вас склалося негативне враження від обслуговування в магазині, та що очікування щодо додаткової послуги не справдились. Щоб ми могли детально розібратись у ситуації, просимо надіслати звернення на електронну адресу [email protected], вказавши номер замовлення або Ваш номер телефону для перевірки інформації. Це дозволить нам оперативно перевірити обставини продажу та надати зворотний зв’язок щодо можливих рішень.
Щиро перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за Ваше звернення. Ми цінуємо Вашу думку та докладемо максимум зусиль для оперативного вирішення ситуації.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353