Придбала в інтернет -магазині Фокстрот за привабливою ціною Телевізор KIVI Prime E5 QLED (43U770QB), прийшов не справний ( відсутнє зображення TV), після оформлення на повернення. Вислали мені ось таку заяву (нижче прикріпила) сказали заповнити бо без неї не приймуть товар до сервісу. А тепер УВАГА строки які вказані в заяві просто шокують. Тобто я придбала товар, який одразу відправила в ремонт так і ще й чекати треба аж до закінчення військового стану, тому не рекомендую нічого купувати в даному інтернет магазині.
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася.
Розуміємо Ваше розчарування — отримати несправний товар завжди прикро. У разі виявлення дефекту після увімкнення техніки дійсно необхідна передача до авторизованого сервісного центру згідно з чинним законодавством.
Також, на жаль, через воєнний стан строки ремонту можуть бути довшими, ніж зазвичай.
Будь ласка, надішліть нам номер замовлення на [email protected], щоб ми могли більш детально розібратись у ситуації та пришвидшити її вирішення.
Повернення товару - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася.
Розуміємо Ваше розчарування — отримати несправний товар завжди прикро. У разі виявлення дефекту після увімкнення техніки дійсно необхідна передача до авторизованого сервісного центру згідно з чинним законодавством.
Також, на жаль, через воєнний стан строки ремонту можуть бути довшими, ніж зазвичай.
Будь ласка, надішліть нам номер замовлення на [email protected], щоб ми могли більш детально розібратись у ситуації та пришвидшити її вирішення.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353