Магазин у Бучі. Придбаний в січні електрочайник ротекс потік в квітні. Передаючи в сервіс в магазині отримала інформацію, що ремонт триватиме 30 днів, з чим не погодилася, бо бути без чайника місяц не вважаю за потрібне. Я наполягала, що треба виконувати законодавчий термін, а менеджер запевняв, що зараз 30 днів, то і є законодавчий термін. Це брехня, термін виконання гарантійного ремонта не подовжувався і досі залишається 14 днів. Зателефонувавши на гарячу лінію я почула дві цікаві речі : 1. На мої претензії мені заявили, що я начеб-то погодилася на 30 днів. 2. Я в заяві підписала взагалі 60 днів, бо на словах магазин проговорює 30 днів, а в заяві пише 60 днів. Це свідома поведінка менеджерів, що узгоджена з корпоративною політикою компанії Фокстрот??? Прошу виправити ситуацію і виконати гарантійні дії в надкоротший з можливих час.
Доброго дня! Щиро перепрошуємо за ситуацію, що склалася, та за завдані незручності. Ми дуже серйозно ставимося до подібних звернень, тому, будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вкажіть номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації. Дякуємо за Ваш відгук, адже саме завдяки Вашим зауваженням ми можемо стати кращими. Сподіваємося на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Олександре, я направила листа, як Ви рекомендували, але треба щоб ще хтось вмів читати, бо судячи з відповіді на того листа - то нє)))))))).
Знайдіть, звісно ж , якщо цікаво, мого листа і подивіться відповідь на нього про "неможливість вплинути на сервісний центр щоб пришвидшити ремонт товару". Потім співставте мої слова про те, що брехня з "законними" 30-ма
днями була обрана менеджером замість... "узгодження реальних взаємоприйнятних термінів виконання".
Брехня з термінами гарантійного ремонту, і друга брехня в заяві! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Знайдіть, звісно ж , якщо цікаво, мого листа і подивіться відповідь на нього про "неможливість вплинути на сервісний центр щоб пришвидшити ремонт товару". Потім співставте мої слова про те, що брехня з "законними" 30-ма
днями була обрана менеджером замість... "узгодження реальних взаємоприйнятних термінів виконання".