Придбали через Касту в Фокстроті мікрохвильову піч. На Новій Пошті перевірили - тарілка крутилася, світло в середені було. Коли вдома вімкнули - мікрохвильовка не гріла. після звернення на Гарячу лінію Фокстрот було запропоновано для мого комфорту, відвезти мікрохильовку до найближчого магазину Фокстрот. Там прийняли її для відправки в сервісний центр. В акті прийому було зазначено, що мікрохвильова піч не була у використанні! Направили до сервісного центру від 15 до 60 днів, не надавши мені для тимчасового використання іншу мікрохвильовку, не надавши мені можливість придбати вних іншу, замість неякісної, не бажають повертати кошти. Привсьому цьому, працівники Фокстрот в телефонних дзвінках намагаються мене звинуватити в придбаному неякісному товарі і бажають, після сервісного центру, повернути мені не новий тоар! Буду звертатися у відповідні органи, відповідно до ЗУ " Про захист прав споживачів". Цікаво, що не далекоглядні працівники компанії Фокстрот, самі Пропонують Звертатися до суду! Гарний адвокат завжди пропонує вирішувати справу до суду, але деяким працівникам Фокстрот це не відомо!
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією, і ми розуміємо Ваше обурення. Компанія «Фокстрот» завжди прагне забезпечити належний рівень обслуговування та вирішити будь-які питання наших клієнтів у найкоротші терміни.
Ми дуже хочемо розібратись у Вашому випадку й виправити ситуацію. Просимо Вас надати деталі замовлення (номер замовлення або номер телефону за яким воно було зроблене) на Email: [email protected], щоб ми могли допомогти Вам максимально швидко.
Запевняємо Вас, що ми не залишаємо без уваги жодного звернення і завжди відкриті до конструктивного діалогу.
12.03.2025 року нами було оформлене замовлення №S552FAR на придбання Liberton мікрохвильова піч LMW-2082M через LIQPAY Kasta.ua-Artua .
Замовлення отримане 15.03.2025 року у відділенні "Нової пошти": Полтавська обл., Лубни, відділення №5.
При отриманні товар було перевірено: підключено до електросітки. Світло в мікрохвильовій печі світилося, тарілка оберталася.
Вдома було виявлено, що мікрохвильова піч не гріє.
Звернулися на гарячу лінію Фокстрот, де нам запропонували один з варіантів - від везти мікрохвильову піч в найближчий магазин фокстрот, що ми і зробили.
В магазині неякісний това прийняли, видали квитанцію, але на період перебування в сервісному центрі мікрохвильової печі мені не запропонували іншу мікрохвильову піч для тимчасового користування.
З номеру телефону + 380442251208 , представник компанії Фокстрот, не назвавши своє ім'я, в спілкуванні постійно намагався мене звинуватити в діях, що привели до псування товару.
Хоча зазначив, що товар зі складу відправляється без перевірки.
На мою пропозицію замінити товар на якісний (можливо з доплатою) чи повернути кошти отримала відповідь - звертайтеся до суду.
Працівник не дбає про репутацію компанії, що може привести втрати потенційних покупців, та призвести до судових витрат, продавши неякісний товар. Замовлення і оплата були проведені за новий, якісний товар.
Заключення про неякісний товар у вас на руках? Чи хто визнав товар неякісним?? Рішення про заміну або повернення несправного товару надає тількі виробник після діагностики причин.
Не якісне обслуговування, не якісний товар відпущений без перевірки - Відгуки про Фокстрот
На Новій Пошті перевірили - тарілка крутилася, світло в середені було.
Коли вдома вімкнули - мікрохвильовка не гріла.
після звернення на Гарячу лінію Фокстрот було запропоновано для мого комфорту, відвезти мікрохильовку до найближчого магазину Фокстрот.
Там прийняли її для відправки в сервісний центр. В акті прийому було зазначено, що мікрохвильова піч не була у використанні!
Направили до сервісного центру від 15 до 60 днів, не надавши мені для тимчасового використання іншу мікрохвильовку, не надавши мені можливість придбати вних іншу, замість неякісної, не бажають повертати кошти.
Привсьому цьому, працівники Фокстрот в телефонних дзвінках намагаються мене звинуватити в придбаному неякісному товарі і бажають, після сервісного центру, повернути мені не новий тоар!
Буду звертатися у відповідні органи, відповідно до ЗУ " Про захист прав споживачів".
Цікаво, що не далекоглядні працівники компанії Фокстрот, самі Пропонують Звертатися до суду!
Гарний адвокат завжди пропонує вирішувати справу до суду, але деяким працівникам Фокстрот це не відомо!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією, і ми розуміємо Ваше обурення. Компанія «Фокстрот» завжди прагне забезпечити належний рівень обслуговування та вирішити будь-які питання наших клієнтів у найкоротші терміни.
Ми дуже хочемо розібратись у Вашому випадку й виправити ситуацію. Просимо Вас надати деталі замовлення (номер замовлення або номер телефону за яким воно було зроблене) на Email: [email protected], щоб ми могли допомогти Вам максимально швидко.
Запевняємо Вас, що ми не залишаємо без уваги жодного звернення і завжди відкриті до конструктивного діалогу.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Отримувач замовлення - 0508593491
Замовлення отримане 15.03.2025 року у відділенні "Нової пошти": Полтавська обл., Лубни, відділення №5.
При отриманні товар було перевірено: підключено до електросітки. Світло в мікрохвильовій печі світилося, тарілка оберталася.
Вдома було виявлено, що мікрохвильова піч не гріє.
Звернулися на гарячу лінію Фокстрот, де нам запропонували один з варіантів - від везти мікрохвильову піч в найближчий магазин фокстрот, що ми і зробили.
В магазині неякісний това прийняли, видали квитанцію, але на період перебування в сервісному центрі мікрохвильової печі мені не запропонували іншу мікрохвильову піч для тимчасового користування.
З номеру телефону + 380442251208 , представник компанії Фокстрот, не назвавши своє ім'я, в спілкуванні постійно намагався мене звинуватити в діях, що привели до псування товару.
Хоча зазначив, що товар зі складу відправляється без перевірки.
На мою пропозицію замінити товар на якісний (можливо з доплатою) чи повернути кошти отримала відповідь - звертайтеся до суду.
Працівник не дбає про репутацію компанії, що може привести втрати потенційних покупців, та призвести до судових витрат, продавши неякісний товар. Замовлення і оплата були проведені за новий, якісний товар.
Що піч не була у використанні , також зазначено в цьому документі.
А тепер працівники вашої компанії, за мої ж кошти звинувачують мене не зрозуміло в чому!
безоплатно 2 місяці користуються моїми грошима!
Відправляють товар покупцеві не перевіряючи, зі слів вашого менеджера.
Мабуть це роблять навмисне.
Буду звертатися за захистом своїх прав , відповідно до діючого законодавства.
Може після перевірки роботи вашого складу інші покупці не постраждають.