Просто жах... У Фокстроті практикують мізогінію... Прийшла я до цього магазину у Кінг Кросі (Львів) зі списком техніки, яка мені необхідна.
На стійці біля касирки стоїть працівник цього чудо-магазину. Простягаю їй листочок, вона дуже зраділа, що така повна інформація, сказавши "О, як все детально розписано", на що працівник зухвало всміхнувся і видав: "Якщо це взагалі вона писала". У мене шок, але я мовчу.
Йдемо з касиркою до компа, де вона починає вносити дані, і питає: "Так замовлення на вас оформлювати?", на що я вже не стрималася. Питаю, "А кого ви ще тут бачите?".
Це у вас норма така? Ви приймаєте замовлення тільки від чоловіків? Опис вашого працівника: високий, коротка стрижка, світле волосся, в окулярах.
Проведіть своїм підлеглим тренінг зі спілкування з клієнтами, будь ласка. Бо це просто якийсь треш. Більше ні ногою у ваш гадюшник.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук і за те, що повідомили нам про цю ситуацію. Ваш опис поведінки працівника неприпустимий, і ми вже передали інформацію керівництву магазину у King Cross Львів для розгляду.
Ми проведемо додаткове навчання з працівниками, аби уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував професійне обслуговування незалежно від обставин.
Якщо у вас залишилися додаткові деталі чи запитання, просимо звертатися на нашу пошту [email protected]. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!
Мізогінія у Фокстроті - Відгуки про Фокстрот
На стійці біля касирки стоїть працівник цього чудо-магазину. Простягаю їй листочок, вона дуже зраділа, що така повна інформація, сказавши "О, як все детально розписано", на що працівник зухвало всміхнувся і видав: "Якщо це взагалі вона писала". У мене шок, але я мовчу.
Йдемо з касиркою до компа, де вона починає вносити дані, і питає: "Так замовлення на вас оформлювати?", на що я вже не стрималася. Питаю, "А кого ви ще тут бачите?".
Це у вас норма така? Ви приймаєте замовлення тільки від чоловіків? Опис вашого працівника: високий, коротка стрижка, світле волосся, в окулярах.
Проведіть своїм підлеглим тренінг зі спілкування з клієнтами, будь ласка.
Бо це просто якийсь треш. Більше ні ногою у ваш гадюшник.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми проведемо додаткове навчання з працівниками, аби уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував професійне обслуговування незалежно від обставин.
Якщо у вас залишилися додаткові деталі чи запитання, просимо звертатися на нашу пошту [email protected]. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353