Олександр Відгук додано 2 березня, 2025 год3 перегляда
Пане керівник Фокстрот! Зверніть особливу увагу, як працює ваш інтернет магазин! Це просто ЖАХ!!! Замовив на сайті 25.02.25 року пилосос, отримав зворотній зв'язок з оператором Фокстрот, який запевнив мене, що пилосос ви зможете отримати у магазині Фокстрот м.Обухів за адресою вул Каштанова 6/1 у другій половині дня 2 березня 25 року, але зазначили що може бути затримка максимально на день! Тобто 3 березня ви сто відсотків отримаєте пилосос! Я погодився на такі умови оператора Фокстрот, та дав згоду почекати до 2 або 3 березня 25 року. АЛЕ!!! Чомусь 1 березня 25 року я отримав SMS повідомлення від Фокстрот, з текстом: Ваше замовлення буде доставлено !!!приблизно!!! через 7 - 9 днів!!! Дуже вдячні вам, що ви ПОГОДИЛИСЬ зачекати!!! Це повний АБСУРД!!! Ніхто зі мною не зв'язався особисто, ніхто не з'ясував чи згоден я чекати ще 7 - 9 днів, ніхто не вибачився в першу чергу перед мною, не запропонували альтернативні варіанти! Самі собі щось надумали!!! Це неповага до покупця, ви плюєте на людей, які звернулися до вашого магазину купити той чи інший товар!!! ВИ не відповідальні особи! Ганьба такому продавцю! З повагою Олександр 0683249953
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за непорозуміння із термінами доставки Вашого замовлення. Розуміємо, що така ситуація викликає незручності та розчарування.
Ваш відгук зафіксовано та передано у відповідний відділ для детального розгляду. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше вирішити це питання.
Ще раз приносимо вибачення за завдані незручності.
Ненадійний партнер Фокстрот - Відгуки про Фокстрот
Замовив на сайті 25.02.25 року пилосос, отримав зворотній зв'язок з оператором Фокстрот, який запевнив мене, що пилосос ви зможете отримати у магазині Фокстрот м.Обухів за адресою вул Каштанова 6/1 у другій половині дня 2 березня 25 року, але зазначили що може бути затримка максимально на день! Тобто 3 березня ви сто відсотків отримаєте пилосос! Я погодився на такі умови оператора Фокстрот, та дав згоду почекати до 2 або 3 березня 25 року. АЛЕ!!! Чомусь 1 березня 25 року я отримав SMS повідомлення від Фокстрот, з текстом: Ваше замовлення буде доставлено !!!приблизно!!! через 7 - 9 днів!!! Дуже вдячні вам, що ви ПОГОДИЛИСЬ зачекати!!! Це повний АБСУРД!!! Ніхто зі мною не зв'язався особисто, ніхто не з'ясував чи згоден я чекати ще 7 - 9 днів, ніхто не вибачився в першу чергу перед мною, не запропонували альтернативні варіанти! Самі собі щось надумали!!! Це неповага до покупця, ви плюєте на людей, які звернулися до вашого магазину купити той чи інший товар!!! ВИ не відповідальні особи! Ганьба такому продавцю! З повагою Олександр 0683249953
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Ми щиро перепрошуємо за непорозуміння із термінами доставки Вашого замовлення. Розуміємо, що така ситуація викликає незручності та розчарування.
Ваш відгук зафіксовано та передано у відповідний відділ для детального розгляду. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше вирішити це питання.
Ще раз приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353