Сервіс у магазині непоганий, але….. Замовлення мали доставити ще 17 лютого, кожного дня нагло брешуть, наче уже видано курʼєру і буде доставлено до 21:00, на другий день сказали, що ще не приїхало замовлення навіть на магазин, сьогодні знову передали моє звернення для опрацювання. Питання одне - навіщо дурити людей??? Сервіс, розмова на гарячій лінії взагалі жахлива Надіюся все таки товар доїде, бо я його оплатила) Останній раз купували щось тут і нікому більше не раджу
Добрий день! Щиро просимо вибачення за ситуацію, що склалася. Розуміємо Ваше обурення через затримку доставки та незручності, які це спричинило. Ми докладемо максимум зусиль, щоб розібратися в причині цієї ситуації та виправити її. Будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вкажіть номер замовлення або номер телефону на який робили замовлення, щоб ми могли оперативно з Вами зв’язатися. Для нас важливий досвід кожного клієнта і ми зацікавлені у покращенні нашого сервісу для комфорту наших клієнтів.
Дуже жахливий магазин - Відгуки про Фокстрот
Замовлення мали доставити ще 17 лютого, кожного дня нагло брешуть, наче уже видано курʼєру і буде доставлено до 21:00, на другий день сказали, що ще не приїхало замовлення навіть на магазин, сьогодні знову передали моє звернення для опрацювання. Питання одне - навіщо дурити людей???
Сервіс, розмова на гарячій лінії взагалі жахлива
Надіюся все таки товар доїде, бо я його оплатила)
Останній раз купували щось тут і нікому більше не раджу
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353