Придбала пральну машину, і продавець порадив оформити страхування вартістю 1300 грн, запевнивши, що якщо ним не користаюся, зможу витратити цю суму на інші покупки.
Коли термін страхування досягав кінця, я вирішила уточнити умови використання коштів і спеціально прийшла до магазину. Працівник підтвердив, що гроші можна отоварити протягом 30 днів. Я навіть показав йому документи, щоб переконатися, що все вірно.
Згодом приходжу в магазин, обираю товар приблизно на цю суму, підходжу до каси – і тут починаються сюрпризи. Виявляється, що вартість можна використати лише за умови, що вартість покупки удвічі перевищує цю суму
Але це ще не все. Також раптово з'ясувалося, що для використання коштів потрібна якась пластикова карта, якої в мене немає. При цьому я маю всі документи: чек на покупку товару та оплату страхування. Виникає питання: чому я не можу знизити вартість, які, за словами продавця, можна було отоварити без жодних додаткових умов?
Ви
Клієнтоорієнтованість – 0. Працівники або не знають умов страхування, або свідомо обманюють клієнтів. Магазин не виконує свої зобов’язання та вигадує нові обмеження, щоб не повертати гроші.
Нам дуже шкода, що сталась така ситуація! Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, щоб ми могли розібратись в цій ситуації
Магазин не виконує свої зобов’язання та вигадує нові обмеження, щоб не повертати гроші. - Відгуки про Фокстрот
Придбала пральну машину, і продавець порадив оформити страхування вартістю 1300 грн, запевнивши, що якщо ним не користаюся, зможу витратити цю суму на інші покупки.
Коли термін страхування досягав кінця, я вирішила уточнити умови використання коштів і спеціально прийшла до магазину. Працівник підтвердив, що гроші можна отоварити протягом 30 днів. Я навіть показав йому документи, щоб переконатися, що все вірно.
Згодом приходжу в магазин, обираю товар приблизно на цю суму, підходжу до каси – і тут починаються сюрпризи. Виявляється, що вартість можна використати лише за умови, що вартість покупки удвічі перевищує цю суму
Але це ще не все. Також раптово з'ясувалося, що для використання коштів потрібна якась пластикова карта, якої в мене немає. При цьому я маю всі документи: чек на покупку товару та оплату страхування. Виникає питання: чому я не можу знизити вартість, які, за словами продавця, можна було отоварити без жодних додаткових умов?
Ви
Клієнтоорієнтованість – 0.
Працівники або не знають умов страхування, або свідомо обманюють клієнтів.
Магазин не виконує свої зобов’язання та вигадує нові обмеження, щоб не повертати гроші.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353