Купив додаткову гарантію за 4000 на товар. Гарантія на 2 роки. По їхніх умовах через 2 роки якщо не скористався гарантією потім можна цю суму витратити. На витрату цієї суми по закінченню гарантійного терміну дають 1 місяць Можливо це і було сказано при купівлі гарантії але звичайно ж через 2 роки дуже важко це памятати. Запізнився на 2 дні і сума згоріла. Нехай в договорі і є умова щодо використання коштів. Але факт в тому що фокстрот не повідомляє про цей термін через 2 роки. Зате смс з всякими непотрібними товарами і бонусами задовбує регулярно. А не повідомляють тому що фокстроту і страховій компанії з якою вони співпрацюють невигідно щоб ви потратили ці кошти. Всі чекають щоб ви забули. Зате всякі дурні смс хоч кожного дня. Відношення до клієнта пофігістичне. Тепер принципово у Фокстрот ні ногою. Хай подавляться
ми то по часу встигли з цим розводом з гарантією, але повернути свої гроші і так нереально, тому що для того в них свої завищені ціни у магазині, і типу гарантією ви оплачуєте лише придуману ними ж "Знижку" , тим більше купували гарантію на одних умовах, тепер вони односторонньо змінили умови (документів про зміну умови і страхувальника звичайно вони не надають) , писати на їх пошту це витрачений час тому відповісти нормально ніхто не може, лише наперед завчені відповіді дають. УЖАСНИЙ СЕРВІС І КИДАЛО НА ГРОШІ, не довіряйте їм
Вітаємо. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Однак компанія не надсилає нагадування про закінчення строку дії Естра-сервісу. У договорі чітко вказано термін дії страхування, і кожен клієнт самостійно контролює ці строки. Можемо зафіксувати Ваше звернення для розгляду, для цього надішліть Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] вказавши Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку. Проте, не можемо гарантувати вирішення цього питання, оскільки таке рішення може прийняти лише адміністрація магазину після індивідуального розгляду письмової заяви, в якій будуть викладені причини неможливості використання послуг у межах місячного терміну.
Сумнівне відношення до покупців - Відгуки про Фокстрот
Можливо це і було сказано при купівлі гарантії але звичайно ж через 2 роки дуже важко це памятати. Запізнився на 2 дні і сума згоріла.
Нехай в договорі і є умова щодо використання коштів. Але факт в тому що фокстрот не повідомляє про цей термін через 2 роки.
Зате смс з всякими непотрібними товарами і бонусами задовбує регулярно.
А не повідомляють тому що фокстроту і страховій компанії з якою вони співпрацюють невигідно щоб ви потратили ці кошти. Всі чекають щоб ви забули. Зате всякі дурні смс хоч кожного дня. Відношення до клієнта пофігістичне. Тепер принципово у Фокстрот ні ногою. Хай подавляться
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353