Сумнівне відношення до покупців - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 16 січня, 2025 год 9 переглядів
Купив додаткову гарантію за 4000 на товар. Гарантія на 2 роки. По їхніх умовах через 2 роки якщо не скористався гарантією потім можна цю суму витратити. На витрату цієї суми по закінченню гарантійного терміну дають 1 місяць
Можливо це і було сказано при купівлі гарантії але звичайно ж через 2 роки дуже важко це памятати. Запізнився на 2 дні і сума згоріла.
Нехай в договорі і є умова щодо використання коштів. Але факт в тому що фокстрот не повідомляє про цей термін через 2 роки.
Зате смс з всякими непотрібними товарами і бонусами задовбує регулярно.
А не повідомляють тому що фокстроту і страховій компанії з якою вони співпрацюють невигідно щоб ви потратили ці кошти. Всі чекають щоб ви забули. Зате всякі дурні смс хоч кожного дня. Відношення до клієнта пофігістичне. Тепер принципово у Фокстрот ні ногою. Хай подавляться





Коментарі до відгуку

Гость 18 січня, 2025 год
Дивно, що ще є люди, які не можуть контролювати свої документи. Вам ніхто нічого не повинен. Слідкуйте самі.
Гость 17 січня, 2025 год
ми то по часу встигли з цим розводом з гарантією, але повернути свої гроші і так нереально, тому що для того в них свої завищені ціни у магазині, і типу гарантією ви оплачуєте лише придуману ними ж "Знижку" , тим більше купували гарантію на одних умовах, тепер вони односторонньо змінили умови (документів про зміну умови і страхувальника звичайно вони не надають) , писати на їх пошту це витрачений час тому відповісти нормально ніхто не може, лише наперед завчені відповіді дають. УЖАСНИЙ СЕРВІС І КИДАЛО НА ГРОШІ, не довіряйте їм
Відповідь представника Фокстрот 16 січня, 2025 год
Вітаємо. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. Однак компанія не надсилає нагадування про закінчення строку дії Естра-сервісу. У договорі чітко вказано термін дії страхування, і кожен клієнт самостійно контролює ці строки. Можемо зафіксувати Ваше звернення для розгляду, для цього надішліть Ваше звернення на нашу електронну пошту: [email protected] вказавши Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку. Проте, не можемо гарантувати вирішення цього питання, оскільки таке рішення може прийняти лише адміністрація магазину після індивідуального розгляду письмової заяви, в якій будуть викладені причини неможливості використання послуг у межах місячного терміну.



З повагою, Оксана

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873209 переглядів
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків