Обманюють людей на гроші. Мали необережність придбати додаткову гарантію і як обіцяли нам раніше працівники в фокстроті, якщо не скористаємося, то дуже просто зможемо повернути собі кошти. Виходить так що тепер для того щоб повернути додаткову гарантію на 2 тис ми можемо лише купивши товар мінімум за 4 тис, за верхньою ціною, тобто без знижки. А в стаціонарних магазинах практично весь товар лише зі знижкою. До прикладу хочеш купити телефон який коштує 10000 в інтернет магазині, в стаціонарному магазині ціна 10 500 зі знижкою, коли повна вартість 12999, тобто твої 2 тис з гарантії, аж ніяк тобі не повернуться, бо на касі тобі порахують 12999-2000=10999. І так 99% товарів, тобто реально повну суму ти собі ніколи так і не повернеш. Одним словом повне розчарування, нікому НЕ раджу і НЕ рекомендую купувати в фокстроті.
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за непорозуміння, яке виникло у зв’язку з використанням додаткової гарантії.
Нам дуже прикро, що описані умови викликали у Вас розчарування. Ми хочемо уточнити, що умови використання додаткової гарантії, включно з можливістю повернення коштів, регламентуються правилами, які були надані при покупці. Просимо Вас звернутися до нас за електронною поштою [email protected] або зателефонувати на гарячу лінію, щоб ми могли детально розглянути Ваш випадок і допомогти знайти найкраще рішення.
Ми цінуємо Вашу думку та завжди прагнемо вдосконалювати наші послуги. Сподіваємося, що зможемо виправити Ваше враження.
На момент купівлі було зазначено що ці гроші можна буде використати на покупку будь якого товару у магазині, тобто безпрограшний варіант, а зараз окрім того що потрібно купити товар який двічі дорожчий за гарантією то щей по вашій "верхній "ціні. Я написала звернення вам на пошту, чекаю на роз'яснення. Ольга
Не купуйте НІКОЛИ додаткову гарантію - Відгуки про Фокстрот
Виходить так що тепер для того щоб повернути додаткову гарантію на 2 тис ми можемо лише купивши товар мінімум за 4 тис, за верхньою ціною, тобто без знижки. А в стаціонарних магазинах практично весь товар лише зі знижкою.
До прикладу хочеш купити телефон який коштує 10000 в інтернет магазині, в стаціонарному магазині ціна 10 500 зі знижкою, коли повна вартість 12999, тобто твої 2 тис з гарантії, аж ніяк тобі не повернуться, бо на касі тобі порахують 12999-2000=10999.
І так 99% товарів, тобто реально повну суму ти собі ніколи так і не повернеш. Одним словом повне розчарування, нікому НЕ раджу і НЕ рекомендую купувати в фокстроті.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже прикро, що описані умови викликали у Вас розчарування. Ми хочемо уточнити, що умови використання додаткової гарантії, включно з можливістю повернення коштів, регламентуються правилами, які були надані при покупці. Просимо Вас звернутися до нас за електронною поштою [email protected] або зателефонувати на гарячу лінію, щоб ми могли детально розглянути Ваш випадок і допомогти знайти найкраще рішення.
Ми цінуємо Вашу думку та завжди прагнемо вдосконалювати наші послуги. Сподіваємося, що зможемо виправити Ваше враження.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300353