Придбали варильну поверхню Beko через Інтернет-магазин Фокстрот. Вийшла з ладу, очевидно через брак виробництва. На Гарячій лінії сказали принести прилад в магазин, щоб там передали в сервісний центр. Натомість коли принесли - в магазині продавці різко відмовили приймати прилад, відправили самостійно здавати в сервісний центр, ще й нахамили. Подали скаргу, втім надалі не маємо бажання будь-що купувати в Фокстрот і НЕ РЕКОМЕНДУЄМО цей магазин.
Добрий день! Щиро вибачаємося за всі завдані незручності, з якими Ви зіткнулися в нашій мережі. Ми прагнемо розібратися в ситуації та допомогти. Для більш детального розгляду, будь ласка, надішліть Ваше звернення та додаткову інформацію на нашу електронну адресу [email protected] вказавши контактний номер телефону, щоб ми могли оперативно зв'язатися з Вами.
Магазин відмовився приймати товар по гарантії - Відгуки про Фокстрот
На Гарячій лінії сказали принести прилад в магазин, щоб там передали в сервісний центр.
Натомість коли принесли - в магазині продавці різко відмовили приймати прилад, відправили самостійно здавати в сервісний центр, ще й нахамили.
Подали скаргу, втім надалі не маємо бажання будь-що купувати в Фокстрот і НЕ РЕКОМЕНДУЄМО цей магазин.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353