Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, ул. Пантелеймоновская, 88/1 Пилосос зданий в магазин для передачі до сервісу 15.10.2024. Всі терміни по поверненню вже вийшли. Кидають по колу без чіткої відповіді коли буде пилосос. Вчора написала заяву на повернення пилососа нового або коштів. Сьогодні відповідь чекайте 30 днів. Так повертайте пилосос поставщику, повертайте гроші, скільки ще потрібно часу чекати? Я нікому не пораджу Фокстрот. Мені потрібен пилосос ( тоді давайте на період сервісного обслуговування в користування якийсь). Пилосос коштує на минутку не 2 копійки а 15000 грн. Хочеться розуміння а тебе тупо кидають
Доброго дня, Світлано! Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Щиро перепрошуємо за затримку та незручності, які це спричинило. Ми розуміємо, наскільки важливий для Вас цей товар, і прикладаємо максимум зусиль, щоб якнайшвидше вирішити питання.
Ваше звернення вже передане відповідальному відділу, і наш фахівець обов’язково зв’яжеться з Вами найближчим часом, щоб уточнити деталі та надати рішення.
Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію та дякуємо за Ваше терпіння і розуміння.
Сама кончена сітка магазинів це Фокстрот - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Ваше звернення вже передане відповідальному відділу, і наш фахівець обов’язково зв’яжеться з Вами найближчим часом, щоб уточнити деталі та надати рішення.
Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію та дякуємо за Ваше терпіння і розуміння.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353