м.Самар (Новомосковськ) ___ Купила обігрівач (Тепловентилятор Prime HFC-180), пропрацювал близь 20ти днів і згорів. Звя"язалась з їх техпідтримкою і відправила на ремонт. А назад вже отримала його ще в більш неробочому стані, всередені все торохтить і літають деталі. І гроші потратила (1300грн) і залишилась без нічого.... Дякую ВАМ ФОКСТРОТ!!!! І ваші вибачення мені не потрібні! Це був останній раз,коли я щось тут купила, і іншим теж не пораджу. Як можна так відноситись до людей!
Добрий день. Дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Ми щиро перепрошуємо, що у Вас виникли проблеми з продукцією та сервісом. Для детальнішого розгляду, будь ласка, надайте більше інформації про Вашу покупку, надіславши її на нашу електронну пошту [email protected]. Також вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону, щоб ми могли зв’язатися з Вами для з’ясування всіх деталей. Ваш відгук допомагає нам удосконалювати сервіс, і ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювались.
Ідуть в голову одні матюки, і сказати нічого... - Відгуки про Фокстрот
___
Купила обігрівач (Тепловентилятор Prime HFC-180), пропрацювал близь 20ти днів і згорів. Звя"язалась з їх техпідтримкою і відправила на ремонт. А назад вже отримала його ще в більш неробочому стані, всередені все торохтить і літають деталі. І гроші потратила (1300грн) і залишилась без нічого.... Дякую ВАМ ФОКСТРОТ!!!! І ваші вибачення мені не потрібні! Це був останній раз,коли я щось тут купила, і іншим теж не пораджу. Як можна так відноситись до людей!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353