Отже сьогодні, після звернення не електронну пошту. Мені зателефонувала, ще одна менеджер (доречі дуже приємна у спілкуванні). Ще раз уточнила всі деталі, та сказала що постарається вирішити. Ближче вечора, зателефонувала знову. І тут вийшло так що термін дії страховки моєї, повністю закінчиться у вересні( хоча я само запевнила себе, що вона на 3 роки, вийшло що на 5 )Тобто я ще встигаю, її використати, а це вже мене радує (якщо все вийде, так як було сказано, обов'язково поділюсь враженнями). Яка би склалась ситуація у випадку реального, протермінування, я незнаю. Тому не можу нічого сказати. Проте надіюсь що питання, могло би вирішитись якось адекватно. Щодо зворотнього зв'язку менеджерів. Ці що "допомагали" у чаті, то є жах. От чесно: вони нічим не допоможуть, вони не йдуть на контакт, з одним пробували створити скаргу(потім безпричинно закінчився чат), інша взагалі написала "немає підстави"...... Тай впринципі, елементарно як от у моєму випадку, перевірити терміни дії страховки( думаю можливо було, і не було би лишнього ажіотажу). І повідомити " що дарма ти панікуєш" все норм (головне щоб бажання було допомогти, тут я того не побачила) А так: я хочу скористатись......, і пішло стандартне повідомлення, щодо всіх цих умов( від слів своїх, що почула це вперше, то таки не відмовляюсь) Гаряча лінія там також ( ви в черзі під номером 30, 25 дуже довго) Сьогодні усно зі мною розмовляли адекватно, та дуже уважно вислухали. Тому якось так. Щодо умов використання страховки: тут теж таки треба попереджати покупців, судячи з решти коментарів, я не одна така обурена була.(Страхування техніки досить популярно, тому думаю покупці таки користуватимуться цим, і без різних лишніх умов). В загальному кінцевий результат, ще не відомий (як скористаюсь то опишу). На контакт зі мною, таки пішли, тому про якесь тижневе ігнорування і т.д нічого не скажу.
Переваги:
Добре те, що таки допомогли розібратись у ситуації. В моєму випадку ігнорування, не було. Поділюсь як вийде отоварити ту страховку в реальності.
Оскільки лише зараз, мене ознайомили з умовами.
Недоліки:
Менеджери в чатах-жах.
Не до кінця проінформована консультантами в магазині, про умови використання страховки, що прийняла на нахабний обман.
Дякуємо за Ваш детальний відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Ми раді, що наша менеджер змогла надати Вам необхідну допомогу і з’ясувати всі деталі щодо вашої страховки.
Ми шкодуємо, що спілкування через чат не принесло очікуваного результату і викликало у Вас негативні емоції. Ми обов'язково передамо ваші зауваження відповідним підрозділам для покращення якості обслуговування. Також ми працюємо над зменшенням часу очікування на гарячій лінії.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб Ваші враження від використання страховки були лише позитивними.
Як вирішувалась моя проблема у Фокстрот. - Відгуки про Фокстрот
І тут вийшло так що термін дії страховки моєї, повністю закінчиться у вересні( хоча я само запевнила себе, що вона на 3 роки, вийшло що на 5 )Тобто я ще встигаю, її використати, а це вже мене радує (якщо все вийде, так як було сказано, обов'язково поділюсь враженнями).
Яка би склалась ситуація у випадку реального, протермінування, я незнаю. Тому не можу нічого сказати. Проте надіюсь що питання, могло би вирішитись якось адекватно.
Щодо зворотнього зв'язку менеджерів. Ці що "допомагали" у чаті, то є жах. От чесно: вони нічим не допоможуть, вони не йдуть на контакт, з одним пробували створити скаргу(потім безпричинно закінчився чат), інша взагалі написала "немає підстави"......
Тай впринципі, елементарно як от у моєму випадку, перевірити терміни дії страховки( думаю можливо було, і не було би лишнього ажіотажу). І повідомити " що дарма ти панікуєш" все норм (головне щоб бажання було допомогти, тут я того не побачила)
А так: я хочу скористатись......, і пішло стандартне повідомлення, щодо всіх цих умов( від слів своїх, що почула це вперше, то таки не відмовляюсь)
Гаряча лінія там також ( ви в черзі під номером 30, 25 дуже довго)
Сьогодні усно зі мною розмовляли адекватно, та дуже уважно вислухали. Тому якось так. Щодо умов використання страховки: тут теж таки треба попереджати покупців, судячи з решти коментарів, я не одна така обурена була.(Страхування техніки досить популярно, тому думаю покупці таки користуватимуться цим, і без різних лишніх умов).
В загальному кінцевий результат, ще не відомий (як скористаюсь то опишу).
На контакт зі мною, таки пішли, тому про якесь тижневе ігнорування і т.д нічого не скажу.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми шкодуємо, що спілкування через чат не принесло очікуваного результату і викликало у Вас негативні емоції. Ми обов'язково передамо ваші зауваження відповідним підрозділам для покращення якості обслуговування. Також ми працюємо над зменшенням часу очікування на гарячій лінії.
Дякуємо за ваше розуміння та терпіння. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб Ваші враження від використання страховки були лише позитивними.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353