Татьяна Відгук додано 12 травня, 2024 год9 переглядів
Хотела купить стиральную машинку. В отделе никого не было, остальные консультанты были заняты. Ко мне подошел консультант, уже сама выбрала и думала между 2 машинками(Lg и Samsung), мне просто сказали "Самсунг". Больше аргументов не было, спрашивала про сборку, слышала, что плоха. "Что имеете в виду. Самсунг лучше" и ушел) Вот так такая консультация. Естественно дополнительные вопросы не задавала(доставку и доп услуги), если консультант не за интересован с тобой разговаривать смысл с ним общаться. Сложилось такое впечатление "Зачем я пришла"". Заказала в другом крупном магазине техники. Разницу в обслуживании ощутима! Тех поддержка написала, что он нормально обслуживал. Будьте как-то проще с клиентами. Советовать фокстрот не буду(ТЦ Никольский в Харькове)
Ми хочемо виразити наші щирі вибачення за всі неприємності та негативні враження, які Ви отримали при відвідуванні нашої мережі. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен наш клієнт отримував відмінний сервіс та залишався задоволеним від співпраці з нами. Наша команда готова внести всі необхідні зміни, щоб у майбутньому уникнути подібних помилок. Ваші поради та зауваження мають величезне значення для нас!
Будь ласка, надішліть це звернення на нашу адресу: [email protected], разом з Вашим мобільним номером телефону для зворотного зв'язку (потрібна ще деяка додаткова інформація).
Ми гарантуємо, що кожне звернення буде ретельно розглянуте та вирішене з максимальною увагою до потреб клієнтів. Ще раз вибачте за спричинені незручності. Ми цінуємо Ваше терпіння та довіру і зробимо все можливе, щоб Ви були задоволеними нашим сервісом.
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Отвратительная консультация - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Ми хочемо виразити наші щирі вибачення за всі неприємності та негативні враження, які Ви отримали при відвідуванні нашої мережі. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен наш клієнт отримував відмінний сервіс та залишався задоволеним від співпраці з нами. Наша команда готова внести всі необхідні зміни, щоб у майбутньому уникнути подібних помилок. Ваші поради та зауваження мають величезне значення для нас!
Будь ласка, надішліть це звернення на нашу адресу: [email protected], разом з Вашим мобільним номером телефону для зворотного зв'язку (потрібна ще деяка додаткова інформація).
Ми гарантуємо, що кожне звернення буде ретельно розглянуте та вирішене з максимальною увагою до потреб клієнтів. Ще раз вибачте за спричинені незручності. Ми цінуємо Ваше терпіння та довіру і зробимо все можливе, щоб Ви були задоволеними нашим сервісом.
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353