Жахливий досвід замовлення: 30.03.24 замовив комп'ютерну мишу терміни доставки були вказані 11.04.24 гадав: терміни з запасом, не може буди по Києву доставка 2 тижні.
11.04.24 прийшло повідомлення, що створено ТТН, але до кінця дня посилка так і не була відправлена.
Після цього почав звертатись до операторів і цікавитись термінами доставки. У відповідь отримував тільки ми не знаємо, "у нас технічна проблема", коли точно відправимо не відомо.
Коли 19.04. зайшов в бот перевірити статус доставки - отримав повідомлення "Поки тут нічого немає. Саме час це виправити!"
Після цього я вирішив скасувати замовлення і оператор мені повідомив що воно скасовано, це було о 18:00. Але о 21 год я отримую повідомлення, що моє замовлення передано кур'єру Нової пошти. Для чого було відправляти замовлення кур'єром після скасування оператори пояснити не можуть.
Вкрай неприємне спілкування з операторами: - не можуть пояснити причин затримки і дату доставки - не можуть відповісти що саме і для чого відправили після скасування замовлення - на прохання повернути сертифікат - "Оператор: з цим питанням там де отримували сертифікат"
Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності, та довге очікування! Для того щоб ми мали змогу розібратися у Вашій ситуації та допомогти, будь ласка, надішліть нам це звернення на [email protected] вказавши Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку.
Вкрай негативний досвід, не рекомендую цю мережу - Відгуки про Фокстрот
30.03.24 замовив комп'ютерну мишу
терміни доставки були вказані 11.04.24
гадав: терміни з запасом, не може буди по Києву доставка 2 тижні.
11.04.24 прийшло повідомлення, що створено ТТН, але до кінця дня посилка так і не була відправлена.
Після цього почав звертатись до операторів і цікавитись термінами доставки.
У відповідь отримував тільки ми не знаємо, "у нас технічна проблема", коли точно відправимо не відомо.
Коли 19.04. зайшов в бот перевірити статус доставки - отримав повідомлення
"Поки тут нічого немає. Саме час це виправити!"
Після цього я вирішив скасувати замовлення і оператор мені повідомив що воно скасовано, це було о 18:00. Але о 21 год я отримую повідомлення, що моє замовлення передано кур'єру Нової пошти. Для чого було відправляти замовлення кур'єром після скасування оператори пояснити не можуть.
Вкрай неприємне спілкування з операторами:
- не можуть пояснити причин затримки і дату доставки
- не можуть відповісти що саме і для чого відправили після скасування замовлення
- на прохання повернути сертифікат - "Оператор: з цим питанням там де отримували сертифікат"
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353