Олексій Відгук додано 19 квітня, 2024 год11 переглядів
Вирішив подарувати дружині кухонну машину Kenwood за 23000. Не хотів чекати інтернет-замовлення, пішов в Фокстрот в Луцьку в Порт-Сіті. При перевірці консультант достав машину з коробки, ввімкнув у мережу, все працювало. Коли подарував дружині і дістав з коробки, виявилось, що на корпусі пошкодження. В результаті замість радості покупки одні...Моя провина, що не обдивився машину зі всіх сторін. Але при ввімкненні пошкоджену сторону продавець чудово бачив і промовчав!!! Написав на сайт, комент видалили. Тому нікому не раджу зв'язуватись з Фокстротом.
Вітаємо Олексій! Приносимо вибачення від імені компанії за дану ситуацію. Ваша скарга була зареєстрована, ми намагалися з Вами зв'язатися з 12.04.24 але ніхто не відповідає. Просимо Вам направити нам на електронну пошту [email protected] фото пошкодження товару та контактний номер телефону для зворотнього зв'язку з Вами. Ми обовязково вирішимо питання у Ваших інтересах.
Підсунули пошкоджений товар - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353