Я оформила онлайн кредит на холодильник 31.03.2024.Для підписання договору менеджер сказала звернутися в будь який магазин.До мене найближчі магазини в м.Харків.Ми приїхали в магазин на Тракторобудівників,працівники взагалі нічого не розуміють і пояснити не можуть,сказали чекайте,пройшло пів години,я питаю чи вирішили вони моє питання?»Ми нічого не знаємо і брокера в нас не має,дзвоніть на гарячу лінію «На гарячій лінії сказали,ну повин бути брокер зараз в ТЦ «Нікольский»,ну це не точно.Ввечері після всих скарг зателефонувала брокер з особистого номера і сказала,що завтра вона буде в ТЦ Нікольский точно.Наступного дня ми підписали договір,це було 4.04.2024.5.04.2024 створили накладну,але не надають до відправки,сказали то чекайте,то ще 2 дні,то сьогодні-завтра точно,то сьогодні виїде,то технічні проблеми,то проблеми з логістикою…Сьгодні вже 14.04.2024,проблему так ніхто і не вирішив,очікуйте…Скільки можна очікувати???На вулиця жара,я з маленькою дитиною!І ще якщо ваші менеджери не знають точної інформації не потрібно аби щось ляпати.Ваші вибачення мені не потрібні так як і ваші бонуси,бо я більше ніколи у вас нічого не замовлю і нікому не раджу!!!
Переваги:
Їх немає
Недоліки:
Жахливий сервіс,співробітники взагалі нічого не знають
Вітаємо! Приносимо вибачення за незручності, та довге очікування. Для того щоб ми мали змогу розібратися у Вашій ситуації та допомогти, будь ласка, надішліть нам це звернення на [email protected] вказавши Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку.
Жахливий сервіс!!! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353