Придбавши блендер за рекомендацією "фахівця" з продажу 30.03.24 (у вечері) у магазині Фокстрот який знаходиться у Києві на великій кільцевій на території Ашан. Дома спробувала всі нахвалені функції та якості даного товару, була розчарована. Товар мені не підійшов не по функціям не по зручності. Зранку 31.03.24 повернулася до магазину і чітко розповіла по яким причинам хочу повернути товар ( сказала що я його спробувала). У відповідь почула, приносьте будемо оформлювати повернення. Повернувшись до магазину вже с блендером для повернення. Підійшов ще один "фахівець" потім він сказав що він заступник директора даного магазину. Нажаль я не записала його прізвище. На мої пояснення чому мені не підійшов товар він сказав, що вони його приймать не будуть ( я пояснила , що цей хочу повернути і придбати іншу модель в даному магазині). На моє питання , виходить що я викинула гроші на вітер (оплата частинами ). Він відповів що це мої проблеми. І порадив звертатися до юристів з такими питаннями , якщо я хочу повернути товар яким я вже встигла скористатися, щоб спробувати його. Розмовляв не коректно в нагло. А як же повернення товару протягом 14 днів? І як покупець придбавши товар (ТЕХНІКУ )не скориставшись ним може зрозуміти підходить він йому чи ні? Тепер я змушена користуватися технікою яка мені зовсім не підходить і я їй повністю не задоволена. І ще платити за неї частинами
Вибачте за незручності, які Ви зазнали через невдалий досвід з нашим товаром. Ми розуміємо ваше розчарування та незадоволення і приносимо Вам щирі вибачення за негативні ємоції, які Ви відчули. Ваш відгук є для нас важливим сигналом, і ми вже працюємо над удосконаленням наших процесів.
Наша мета - забезпечити Вам тільки якісний та задовільний досвід покупки, тому ми будемо робити все можливе, щоб Ви знову відчували себе комфортно при відвідуванні наших магазинів.
Ще раз вибачте за створені незручності, і будь ласка, дайте нам ще один шанс виправити цю ситуацію і надішліть це звернення на нашу електронну пошту [email protected] , вказавши Ваші контактні дані для надання зворотнього зв'язку.
Повернення товару блендер - Відгуки про Фокстрот
Дома спробувала всі нахвалені функції та якості даного товару, була розчарована. Товар мені не підійшов не по функціям не по зручності. Зранку 31.03.24 повернулася до магазину і чітко розповіла по яким причинам хочу повернути товар ( сказала що я його спробувала). У відповідь почула, приносьте будемо оформлювати повернення. Повернувшись до магазину вже с блендером для повернення. Підійшов ще один "фахівець" потім він сказав що він заступник директора даного магазину. Нажаль я не записала його прізвище. На мої пояснення чому мені не підійшов товар він сказав, що вони його приймать не будуть ( я пояснила , що цей хочу повернути і придбати іншу модель в даному магазині). На моє питання , виходить що я викинула гроші на вітер (оплата частинами ). Він відповів що це мої проблеми. І порадив звертатися до юристів з такими питаннями , якщо я хочу повернути товар яким я вже встигла скористатися, щоб спробувати його. Розмовляв не коректно в нагло.
А як же повернення товару протягом 14 днів? І як покупець придбавши товар (ТЕХНІКУ )не скориставшись ним може зрозуміти підходить він йому чи ні? Тепер я змушена користуватися технікою яка мені зовсім не підходить і я їй повністю не задоволена. І ще платити за неї частинами
відгук
Коментарі до відгуку
Наша мета - забезпечити Вам тільки якісний та задовільний досвід покупки, тому ми будемо робити все можливе, щоб Ви знову відчували себе комфортно при відвідуванні наших магазинів.
Ще раз вибачте за створені незручності, і будь ласка, дайте нам ще один шанс виправити цю ситуацію і надішліть це звернення на нашу електронну пошту [email protected] , вказавши Ваші контактні дані для надання зворотнього зв'язку.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353