12.03 мною було куплено планшет THOMSON TEO8 2/32GB LTE. Почалося все з тог, що я замовила планшет саме в цій мережі, оскільки на сайті було вказано що він є в наявності, а по мережах конкурентів він мав бути лише через кілька днів. ПІСЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ВИЯВИЛОСЯ,ЩО ЙОГО НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ І ТРЕБА ЧЕКАТИ ДВШЕ АНІЖ У КОНКУРЕНТІВ. Так як я багато працюю і не маю часу ходити по магазинах, то вирішила все ж погодитись і почекати.Замовляля я 5.03, замовлення мало приїхати8.03, забрати я його змогла аж 12.03, Але суть навіть не в цьому. В магазині на моє прохання його включили і в принципі екран засвітився і планшет почав завантажуватися.ТУТ НІБИ ВСЕ І ДОБРЕ МАЄ БУТИ, АЛЕ ПЛАНШЕТ НЕ БАЧИТЬ СІМ КАРТУ.Це вже третій мій планшет, з такою проблемою зіштовхуюсь ВПЕРШЕ. Навіть не підозрювала, що таке може бути з абсолютно новою технікою тому навіть думкитакої не виникло, щоб прямо в магазині це перевірити. Кілька днів після покупки в зв"язку з роботою не було змоги(та й навіть думки) перевіряти цей факт, вирішила зачекати до вихідних і потім у всьму розібратися. Коли з"ясувалося, що планшет не бачить сімку, вирішила. що може це проблема в сім карті. Як виявилося, ні. Тепер у мене є ще додаткова не потрібна мені сімкарта, яку я придбала і ПЛАНШЕТ, ЯКИЙ ПО СУТІ ПІДХОДИТЬ ЛИШЕ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ ЯК КУХОННА ДОШКА,ОСКІЛЬКИ КОРИСТУВАТИСЬ НИМ БІЛЬШЕ НІЯК НЕМОЖЛИВО, І ВСЕ ЦЕ МАЙЖЕ ЗА 4000 ГРИЕНЬ ЩЕ Й З РОЗШИРЕНИМ СЕРВІСОМ НА 2 РОКИ!!!!!
Доброго дня, Яно! Нам дуже прикро, що сталась така ситуація! Для її вирішення, направте це звернення на нашу пошту [email protected], вказавши Ваші контактні дані, для зворотного зв'язку
Купила планшет, який не бачить сім карту - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353