Людмила Відгук додано 8 березня, 2014 год1165 переглядів
Вчора ввечерні чоловік вирішив купити мені мультиварку. Хотіли Філіпс, але в магазині нам порекомендували Редмонд. Настрій був чудовий, маємо ще бонуси на рахунку, тому попросили пакувати, а самі пішли дивитись на електроплитки. Чоловіка покликали, показали, що включається, він підписався і пішов на телефони, бо планували ще взяти телефон. Консультант дала мені чек, у який сама внесла Техносевіс на 2 роки, я вирішила нерви не тратити і пішла до каси. Приїхавши додому я пообіцяла на сніданок кашу і пішла вибирати, куди новинку поставити. Як тільки ми розпакувати коробку і витягли мультиварку я помітила, що щось стирчить, якась маленька картонка. Коли придивились, побачити вм'ятину і нерівності біля кріплень. Я відправила чоловіка назад, у Фокстрот. Консультанта вже не було, а зам.директора з чоловіком подивився камери, засвідчив, що ми звернулись зразу ж, але сказав прийти, коли буде той консультант, який здійснив продаж. Вранці ми відразу прийшли, та дівчина дуже дивувалась, казала, що вона би помітила. Проте коробка ціла... Власне, якби з нею ми щось зробили, то явно не бігли б до магазину. Одним словом, я написала заяву директору, поробила копії чеків, гарантії (яка не діє при механічних дефектах взагалі і та їхня лошарська за 140 грн. теж!!!). Тепер чекатиму зо два тижні на відповідь, яку я, в принципі, вже знаю - де вони себе підставлять... Хоча, глибоко в душі, все ж сподіваюсь на справедливість. Зла я теж на себе... І пишу тут тільки для того, щоб уберегти інших. Друзі, не довіряйте нікому - чи на базарі, чи в магазині - не важливо. Самі все оглядайте, до дрібниць, не піддавайтесь на їхні "екстрасервіси" - то все до дупи, їм би все спихнути, щоб свій процент отримати, а на людей їм ср..ти. От маю втрату майже 200$. Бо та мультиварка хоч діюча, мені стільки неріві зжерла, що я кашу сама варити буду. Будьте пильними!!! 7 згодні
Дуже вдячні Вам за сигнал. Нам дійсно шкода, що, Вам довелося зіштовхнутися з труднощами при відвідуванні нашого магазину. Ми звернемо увагу і все зробимо для того, щоб покращити якість обслуговування.
Дякуючи таким зверненням як Ваше, ми можемо впливати на процеси покращення обслуговування клієнтів.
Відносно послуги « Ектра сервис», хочемо Вас проінформувати, що за умовами договору роботи виконуються додатково до терміну гарантії включає в себе виключно ремонт, вступає в дію після закінчення терміну гарантії виробника для груп товарів дрібно побутової техніки.
Відгуки про Фокстрот
7 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуючи таким зверненням як Ваше, ми можемо впливати на процеси покращення обслуговування клієнтів.
Відносно послуги « Ектра сервис», хочемо Вас проінформувати, що за умовами договору роботи виконуються додатково до терміну гарантії включає в себе виключно ремонт, вступає в дію після закінчення терміну гарантії виробника для груп товарів дрібно побутової техніки.
Фокстрот. Техніка для дому.
а не бла бла бла....гарантия наша дейсвует после окончание бла бла бла той..... вы людям по делу давайте ответы...