Електрочайник GORENJE K 15 DWW (KESS4103-GS). Продавець при покупці в Фокстрот сказав, що гарантія 2 роки. Через 1,5 місяці поржавіло дно чайника. Відніс назад у Фокстрот. Через 3 тижні мені зателефонували і сказали забрати собі той брак, у поверненні коштів відмовили . Чесно, за 20 років покупок в мене таке вперше. Нічого не купуйте в Фокстрот ! Гарантія не працює!
Вітаємо. Приносимо вибачення від імені компанії за негативні емоції. Для того щоб ми мали змогу розібратися у ситуації будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] із зазначенням адреси та дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким можливо буде надати зворотний зв'язок.
не працює гарантія - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353