Купив у магазині пральну машину Індезіт. Сказали ще буде додаткова гарантія 10 років на двигун. Але чому не підказали що треба реєструвати на сайті? Якби пройшов термін тоді прийшлось платити кошти за двигун. В магазині не сказали, ті хто встановлювали не сказали. І коли зробите щоб був паперовий чек?
Переваги:
Компетентні працівники, підказують часто хороші товари, привітні, тактичні.
Недоліки:
Не підказали гарантію за двигун, немає паперового чеку.
Вітаємо! Просимо вибачення за отримані неприємні емоції та завдані незручності! Для того щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] і Ваш контактний номер телефону для надання зворотного зв’язку. Стосовно чеків, то наша компаня долучившись до ініціативи збереження природних ресурсів, одна із перших, серед великих продавців на ринку електроніки запровадили електронні касові апарати з видачою електронних фіскальних чеків. Чек надходить покупцеві на електронну пошту, на вайбер та смс у вигляді посилання, перейшовши за яким документ автоматично відкривається, а за бажанням його можна завантажити. Також всі чеки зберігаються в особистому кабінеті покупця на сайті foxtrot.ua. На прохання покупця, касир може роздрукувати чек на принтері.
Жах. Чому не все підказуєте? - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353