Купила микрохвильовку та придбала собі проблеми перед Новим роком. Дуже гарно відволікають вас на меню, яке має товар, а що очікує вас під захисною плівкою - оце вже не їх проблеми, а тільки ваші. Коли привезла її додому, зняла звісно захисну плівку, а там😠 на кутках і знизу по склу скол, але тільки по краю одному. Коли звернулася до магазину і сказала, що її привезу їм, сказали, що можете даже не везти, тому що якщо я винесла з магазину - то вже мої проблеми далі. Я звісно їм повернула і залишила в магазині. При транспортуванні це теж ніяк не могло статися так як пакувальна коробка абсолютно ціла і без жодної царапини. Якщо це зробила я - вдарила чи кинула, то пошкодила б і скло на дверці, а не лише табло. НІКОЛИ не буду більше купувати товари в Фокстроті і не раджу Вам - підсовують товар з браками і не визнають свої помилок, в них покупець винен в усьому, але не вони.
Вітаємо. Приносимо вибачення від імені компанії. Будь ласка, напишіть нам всі подробиці на [email protected] із зазначенням адреси та дати відвідування магазину і Ваш контактний номер телефону, за яким можливо буде надати зворотний зв'язок.
Купилапральку за 19999грн за гроші використала страхівку з попередньої покупки,до пральки йшов подарунок блендер,але мені його не дали тому що я використала страхівку з попередньої покупки.пояніть чому
Впихують товари з браками і дефектами? - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
А так це емоції від покупки, плюс хочеться швидше привезти додому покупку, детально не оглянувши. От і результат.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353