Роман Заика Відгук додано 13 липня, 2023 год7 переглядів
Жахливе обслуговування. Сьогодні відвідав ваш магазин і був шокований тим, що відбувається. напівпорожній від покупців магазин, продавці займаються бог знає чим. Але найжахливіше почалося коли вони почали з'ясовувати хто перший підходив і чия консультація (хоч і близько нікого не було). Ось тільки на цьому не скінчилося. Підійшовши до каси мене зустріла касир Ірина, яка всім виглядом показувала своє незадоволене перебування на робочому місці, хоча до цього спокійно грала у своєму телефоні. З права від неї знаходився директор та ще один касир, які жваво обговорювали свої особисті теми. Не звертаючи на мене уваги, і все це відбувалося мовою акупанта. Люди дорогі ви знаходитесь на робочому місці в комунальні установі. На ринку більш поважне ставлення до покупця.
Вітаємо! Перепрошуємо за отримані неприємні емоції при відвідуванні нашої мережі. За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку.
Жахливе обслуговування - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353