Купили телевізор моя бабуся. Якість не сподобалась, вирішили повернути за правилами ( не пройшло 14 днів). Приїхали з бабусею до магазину, нас зустріли незадоволені працівники, особливо Олексій. Почав розповідати моїй бабусі, що вона нічого не розуміє, почав використовувати професійні терміни, які вона взагалі перший раз чує і вони їй не потрібні, почав морально давити і принижувати бабусю. Це жахливо. Ми підписали документ про повернення і ображені пішли. Сервіс жахливий. Ноги більше нашої не буде тут.
Вітаємо! Прийміть наші щирі вибачення! За для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Неякісне обслуговування - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 35