Відгук про Фокстрот за адресою Тернопіль, Текстильна 28 Купила в даному магазині навушники за майже 1800 грн, фірма JBL Лівий навушник перестав працювати, користувалась пів року. Маю гарантію, підхожу до магазину де продавці розвели руками й сказали що товар мають відправити на сервіс і чекати до 1,5 місяців. А якщо сервіс дасть відмашку на обмін то тоді тільки обміняють. Кошти категорично ніхто повертати не збирається. Така ж ситуація була з моїм чоловіком, зарядне до ноутбуку чекали місяць з лишнім, і потім тільки замінили. ТО ЧОМУ НЕ ЗАМІНИТИ ВІДРАЗУ а паралельно розбиратись з сервісом і товаром який втюхали, який й року невіджив. Одним словом, якщо купуєте тут щось, і товар раптово відмовить в роботі, готуйтесь відмовитись від своїх ноутбуків і прослуховуванні музики і тд. На півтора блін місяці. Ніколи більше не зайду в дану мережу магазинів. Найгірші.
Переваги:
Чемні продавці, розумію то є ваша робота, але сам Фокстрот відстій. Тільки за свої гаманці думають.
Недоліки:
Повільні рішення мережі стосовно гарантійних випадків. Навіть не хочуть йти на зустріч клієнту, ні обміну ні коштів ви не отримаєте навіть якщо товар має гарантію. Або ж чекайте 1,5 місяці.
Наче пункт прокату---пів року користувались і поверніть кошти бо я відірвала один наушник. Не відривали? То є гарантія виробника, саме виробник JBL проводить гарантійний ремонт, а не магазин.
Добрий день! Товар можливо повернути протягом 14 днів з момента покупки, якщо він не був у використуванні та збережено товарний вид та цілісність упаковки, а у разі некоректної роботи техніки під час експлуатації або поламки у гарантійний термін потрібно звернутися до уповноваженого сервісу виробника задля гарантійного ремонту. Якщо під час діагностики буде виявлено істотний недолік, то сервіс надасть офіційний висновок про це за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Передати товар до сервісного центру можна як напряму, так і через наш магазин. Якщо у Вас залишилися питання, напишіть нам, будь ласка, на нашу електронну пошту: [email protected]. для уточнення інформації та надання зворотного зв’язку.
Клієнтоорієнтовність - повний нуль - Відгуки про Фокстрот
Лівий навушник перестав працювати, користувалась пів року. Маю гарантію, підхожу до магазину де продавці розвели руками й сказали що товар мають відправити на сервіс і чекати до 1,5 місяців. А якщо сервіс дасть відмашку на обмін то тоді тільки обміняють. Кошти категорично ніхто повертати не збирається. Така ж ситуація була з моїм чоловіком, зарядне до ноутбуку чекали місяць з лишнім, і потім тільки замінили. ТО ЧОМУ НЕ ЗАМІНИТИ ВІДРАЗУ а паралельно розбиратись з сервісом і товаром який втюхали, який й року невіджив. Одним словом, якщо купуєте тут щось, і товар раптово відмовить в роботі, готуйтесь відмовитись від своїх ноутбуків і прослуховуванні музики і тд. На півтора блін місяці. Ніколи більше не зайду в дану мережу магазинів. Найгірші.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353