19.03.2023 м. Львів вул. Під Дубом ТЦ Форум магазин ФОКСТРОТ 2 поверх. Хотіли придбати кухонний комбайн. Зайшли в абсолютно пустий магазин (від слова зовсім), тобто 2-3 відвідувача на кубатуру торгової площі це не натовп. У відділі дрібної кухоннї техніки нудьгують ТРОЄ !!! консультантів. Коли ми озвучили своє побажання придбати кухонний комбайн зразку до якого звикли (користувались біля 20 років комбайном з процесором фірми "БОШ"), працівники втратили до нас усіляку зацікавленість. Ок, якщо ми мріємо про застарілу модель, попросили продемонструвати як збирається і працює оновлена техніка. Одержали відповідь:-"Що все можна загуглити в інтернеті а мені пальчиком на схемі поажуть куди треба пхати огірок для подрібнення." ТОБТО ЦЕ НА ПОВНОМУ СЕРЬЙОЗІ. Тобто три людини на своєму робочому місці у свій робочий час відмовляються виконувати свої безпосередні обов'язки за які одержують гроші. Я так розумію що вони абсолютно не зацікавлені у виконанні плану продажів, залученні клієнтів, у підтримці іміджу компанії!!! Ми були готові замовити комбайн на магазин або на те що нам порадять, але Фокстрот втратив нас як покупців не тільки сьогодні, нам треба ще холодильник. Але тепер я загуглю і придбаю його з однією умовою, аби не в Фокстроті. Прохання до керівництва - звернути увагу на відповідність працівників до вимог компанії (Адреса магазину та дата зазначені на початку відгуку, що значно спрощує пошук талановитих консультантів).
Добрий день! Приносимо щирі вибачення від імені компанії за отримані неприємні емоції. Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися із непорозумінням в нашому магазині. Ми працюємо над поліпшенням якості обслуговування кожен день та зробимо все можливе щоб Вам було комфортніше здійснювати покупки в нашій мережі. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та зворотного зв'язку.
жахливе обслуговування - Відгуки про Фокстрот
Хотіли придбати кухонний комбайн.
Зайшли в абсолютно пустий магазин (від слова зовсім), тобто 2-3 відвідувача на кубатуру торгової площі це не натовп. У відділі дрібної кухоннї техніки нудьгують ТРОЄ !!! консультантів. Коли ми озвучили своє побажання придбати кухонний комбайн зразку до якого звикли (користувались біля 20 років комбайном з процесором фірми "БОШ"), працівники втратили до нас усіляку зацікавленість.
Ок, якщо ми мріємо про застарілу модель, попросили продемонструвати як збирається і працює оновлена техніка.
Одержали відповідь:-"Що все можна загуглити в інтернеті а мені пальчиком на схемі поажуть куди треба пхати огірок для подрібнення."
ТОБТО ЦЕ НА ПОВНОМУ СЕРЬЙОЗІ.
Тобто три людини на своєму робочому місці у свій робочий час відмовляються виконувати свої безпосередні обов'язки за які одержують гроші.
Я так розумію що вони абсолютно не зацікавлені у виконанні плану продажів, залученні клієнтів, у підтримці іміджу компанії!!!
Ми були готові замовити комбайн на магазин або на те що нам порадять, але Фокстрот втратив нас як покупців не тільки сьогодні, нам треба ще холодильник. Але тепер я загуглю і придбаю його з однією умовою, аби не в Фокстроті.
Прохання до керівництва - звернути увагу на відповідність працівників до вимог компанії (Адреса магазину та дата зазначені на початку відгуку, що значно спрощує пошук талановитих консультантів).
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353