Загорівся конвектор INTERLUX. - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 17 лютого, 2023 год 14 переглядів
 Відгук про Фокстрот за адресою Кировоград, ул. Большая Перспективная, 17 лютого 2023 року я звернулася до магазину «Фокстрот», що за адресою Кіровоградська область, м. Кропивницький , вул. В. Перспективна 48 ,що підтверджує заява, вхідний номер №170223. Причиною звернення стало загоряння конвектору INTERLUX-INCP-1088PR, який я придбала 29.01.23 за 2399 гривень (продавець Стойко О.М., чек №_ТА1JTDQ4vY). Представнику магазину я надала гарантійний талон, чек на товар та упаковку, в якій було придбано товар.
Прошу зазначити, що загоряння конвектору сталося вночі 16 лютого 2023 р. і є відоезапис, що це підтверджує. Також прошу зазначити,що з моменту початку користування товаром пройшло лише 19 днів.
Загоряння конвектору є істотним недоліком, який може спричинити значну шкоду помешканню, в якому знаходиться, шкоду майну та/або людям, що перебувають у помешканні. Навіть після ремонту такого товару ані виробник, ані продавець не можуть надати стовідсоткову гарантію, що загоряння не повториться знову та гарантувати повну безпеку користування даним товаром надалі ( стаття 1 пункт 1 та пункт 12 Закону про Захист Прав Споживачів (далі- Закон).
Згідно ст.8 п.1 Закону «У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар».
Спираючись на ст.8 п.1 Закону я хотіла скористатися своїм законним правом і звернутися до продавця та повернути сплачену за товар суму . Проте представник магазину, який з невідомих мені причин відмовився назвати своє ім’я, і лише згодом назвав свою посаду -Сервісний Менеджер, відмовив мені у такому праві, тим самим порушив ст.8 п.1 Закону. Сервісний менеджер наполегливо схиляв мене погодитися на ремонт і заперечував моє право на відшкодування коштів. Як було зазначено вище, ремонт такого виробу, як конвектор, не може гарантувати повну безпеку користування даним товаром надалі і може наражати на небезпеку моє житло, майно та/або життя та здоров’я мене та моєї сім’ї, адже у разі повторної поломки, а саме загоряння, ситуація може закінчитися трагічно, а не просто спричинити певні незручності, як у разі поломки інших побутових приладів та техніки, наприклад, пилососа, холодильника, ноутбука тощо. Постає питання безпеки споживача, якою представник магазину знехтував, порушивши ст. 14 п.1 та ст.21 п.1.6) Закону. Також, треба зазначити, що це право саме споживача обирати вид відшкодування із тих, що запропоновані у ст.8 п.1 Закону, яке не може бути нав’язане продавцем або виробником.
Згідно ст.8 пункту 5 Закону « Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги». Проте представник магазину відмовив мені і у такому праві. Зважаючи на обставини, що склалися, я вирішила написати заяву із проханням повернути кошти і описом ситуації. Поки я писала заяву, Сервісний менеджер магазину залишив мене наодинці із моєю проблемою і кудись пішов, зазначивши, що єдине, що я можу зробити у цій ситуації, це звернутися до сервісного центру (не надавши мені належного пояснення мети такого звернення). Коли я закінчила писати заяву о 16:10 і хотіла повторно звернутися до Сервісного менеджера, то виявилося, що він вже залишив місце роботи ( зі слів співробітниці магазину).
Оскільки, згідно статті 8 пунктів 1,5 та статті 14 пункту 1 Закону я вирішила просити повернення коштів, я не бачу причини звертатися до сервісного центру до надання вичерпного пояснення у письмовій формі від магазину мети такого звернення.
ПРОШУ:
1. Прошу відшкодувати мені вартість конвектору INTERLUX-INCP-1088PR, який я придбала 29.01.23 у вашому магазині (продавець Стойко О.М., чек №_ТА1JTDQ4vY) у сумі 2399 гривень.

17.02.23





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 18 лютого, 2023 год
Вітаємо! Щиро перепрошуємо, Ваше звернення відправлено відповідальному відділу для розгляду, очікуйте зворотнього зв'язку .



З повагою, Юлія

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 35


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873223 перегляда
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків